Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Exp Orb
#1
Napisano 06.07.2012 16:09
Popularny
co zmienić/dodać według was ?
Jeśli ktoś nie zrozumiał idei pluginu to chodzi o to że expa zbieramy poprzez zbieranie kulek które wypadają z graczy
po zabiciu / zadaniu obrażeń ( można ustawić kiedy ) wielkość kulki zależy od ilości expa który kulka "ma w sobie"
#2
Napisano 06.07.2012 16:39
Użytkownik Cumshooter edytował ten post 06.07.2012 16:40
#3
Napisano 06.07.2012 16:40
#4
Napisano 06.07.2012 16:43
W cvarach jest do ustawienia czy inny gracz może zebrać naszego expa czy nie
#6
Napisano 06.07.2012 17:38
#7
Napisano 06.07.2012 17:46
Po napotkaniu przeszkody typu inny gracz przelatywały przez tego innego i docierały do właściciela?
#8
Napisano 06.07.2012 17:47
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#9
Napisano 06.07.2012 17:54
#10
Napisano 06.07.2012 17:55
możesz to zrobić odpowiednio ustawiając cvaryPo napotkaniu przeszkody typu inny gracz przelatywały przez tego innego i docierały do właściciela?
radim dodam to jako opcje do włączenia w cvarach
#11
Napisano 06.07.2012 17:56
to jest oryginalny dźwięk z minecraftProponował bym zmienić dźwięk
#12
Napisano 06.07.2012 18:00
#13
Napisano 07.07.2012 00:30
#14
Napisano 10.07.2012 19:06
A co do użycia "state" to jeszcze tego nie widziałem/słyszałem, że coś takiego można zrobić.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#15
Napisano 10.07.2012 20:06
@sebul
http://forums.allied...ead.php?t=85981
Przydatne w nietypowych sytuacjach patrz Infinite Round i blokadę pamięci.
#17
Napisano 13.07.2012 02:12
Mógłbyś napisać gdzie wykonujesz forwardy
forward cod_exp_kill( id , iKilled , iExp );
forward cod_exp_damage( id , iKilled , iExp );
?
Jeszcze raz dobrze przetestowałem te kulki i wychodzi na to, że wszystko działa, ale czasami kulki widać na respie, w miejscu gdzie jest spawn, do tego kulek nie widać z większej odległości, trzeba być bardzo blisko zabitego, aby było je widać.
Znalazłem też parę błędów w kodzie, ale chyba taki najważniejszy, to zamiast
public fwAddToFullPack(es_handle, e, ENT, HOST, hostflags, player, set){
if( player ) return FMRES_IGNORED;
powinno być
public fwAddToFullPack(es_handle, e, ENT, HOST, hostflags, player, set){
if( !player ) return FMRES_IGNORED;
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych