Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Odleglosc modelu od podloza? I nazwa losowego itemu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 03.07.2012 02:25

Witam, ma pytanie do was:

1. Jak zrobić odległość modelu od podłoża? Bo chciał bym, żeby model w moim przypadku skrzynki byl tak położony na ziemi a nie w powietrzu, a mam coś takiego:

set_pev(ent,pev_mins,Float:{-10.0,-10.0,0.0})
set_pev(ent,pev_maxs,Float:{10.0,10.0,25.0})
set_pev(ent,pev_size,Float:{-10.0,-10.0,0.0,10.0,10.0,25.0})
engfunc(EngFunc_SetSize,ent,Float:{-10.0,-10.0,0.0},Float:{10.0,10.0,25.0})


Proszę powiedzieć co zmieniliście :)

2. Jak zrobić żeby w say wyświetlała się wiadomość o losowym itemie? Jak mam coś takiego?

case 0:
{
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[CoD:MW3] ^x01Kupiles losowy item!");
}

Użytkownik Andrzejek edytował ten post 03.07.2012 02:25

  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 03.07.2012 04:17

1. Zobacz ten post.

#3 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 03.07.2012 07:28

2.



case 0:
{
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
new classname[33];
cod_get_perk_name(cod_get_user_perk(id), classname, 32);
ColorChat(id,  GREEN, "[CoD:MW3] ^x01Wylosowales %s !", classname);
}

Użytkownik HubertTM edytował ten post 03.07.2012 07:29

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#4 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 03.07.2012 13:00

Benio101 tego 1 w ogóle nie rozumie mam coś takiego:

new ent = fm_create_entity("info_target")
set_pev(ent, pev_classname, item_class_name)

engfunc(EngFunc_SetModel,ent, g_models[random_num(0, sizeof g_models - 1)])

set_pev(ent,pev_mins,Float:{-10.0,-10.0,0.0})
set_pev(ent,pev_maxs,Float:{10.0,10.0,25.0})
set_pev(ent,pev_size,Float:{-10.0,-10.0,0.0,10.0,10.0,25.0})
engfunc(EngFunc_SetSize,ent,Float:{-10.0,-10.0,0.0},Float:{10.0,10.0,25.0})

set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX)
set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_FLY)

  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 05.07.2012 19:16

set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_BBOX)
i sam spadnie
  • +
  • -
  • 0

#6 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 05.07.2012 19:30

: error 017: undefined symbol "MOVETYPE_BBOX"

o co chodzi?

Użytkownik Andrzejek edytował ten post 05.07.2012 19:30

  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#7 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 05.07.2012 19:34

miało być

MOVETYPE_TOSS

:P

BBOX to SOLID_, przepraszam
  • +
  • -
  • 0

#8 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 05.07.2012 19:39

Masz caly kod: moze coś w nim jest nie tak:
public addItem(origin[3])
{
new ent = fm_create_entity("info_target")
set_pev(ent, pev_classname, item_class_name)

engfunc(EngFunc_SetModel,ent, g_models[random_num(0, sizeof g_models - 1)])

set_pev( ent, pev_framerate, 1.0 );
set_pev( ent, pev_sequence, 1 );
engfunc( EngFunc_AnimationAutomove, ent, get_gametime( ) );

set_pev( ent, pev_gravity, 0.8 );
set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS );
set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX)
set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_FLY)

new Float:fOrigin[3]
IVecFVec(origin, fOrigin)
set_pev(ent, pev_origin, fOrigin)

set_pev(ent,pev_renderfx,kRenderFxGlowShell)
switch(random_num(1,4))
{
case 1: set_pev(ent,pev_rendercolor,Float:{0.0,0.0,255.0})
case 2: set_pev(ent,pev_rendercolor,Float:{0.0,255.0,0.0})
case 3: set_pev(ent,pev_rendercolor,Float:{255.0,0.0,0.0})
case 4: set_pev(ent,pev_rendercolor,Float:{255.0,255.0,255.0})
}
}


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#9 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 05.07.2012 19:53

set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS );
        set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX)
        set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_FLY)
to jest nie tak

set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX)
        set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_TOSS)

  • +
  • -
  • 0

#10 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 05.07.2012 20:09

no teraz spadło na ziemie, ale teraz nie mogę tego podnieść i czy dalo by rade zeby ta skyrznka dawala jakiś opór? a nie ze przejdziemy sobie przez nią

public addItem(origin[3])
{
new ent = fm_create_entity("info_target")
set_pev(ent, pev_classname, item_class_name)

engfunc(EngFunc_SetModel,ent, g_models[random_num(0, sizeof g_models - 1)])

set_pev( ent, pev_framerate, 1.0 );
set_pev( ent, pev_sequence, 1 );
engfunc( EngFunc_AnimationAutomove, ent, get_gametime( ) );

set_pev( ent, pev_gravity, 0.8 );
set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX)
set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_TOSS)

new Float:fOrigin[3]
IVecFVec(origin, fOrigin)
set_pev(ent, pev_origin, fOrigin)

set_pev(ent,pev_renderfx,kRenderFxGlowShell)
switch(random_num(1,4))
{
case 1: set_pev(ent,pev_rendercolor,Float:{0.0,0.0,255.0})
case 2: set_pev(ent,pev_rendercolor,Float:{0.0,255.0,0.0})
case 3: set_pev(ent,pev_rendercolor,Float:{255.0,0.0,0.0})
case 4: set_pev(ent,pev_rendercolor,Float:{255.0,255.0,255.0})
}
}

  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#11 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 05.07.2012 20:13

w tym silniku nie ma podnoszenia :D sam musisz to zaimplementować

opór się zrobi jak ustawisz rozmiar
EngFunc_SetSize

  • +
  • -
  • 0

#12 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 05.07.2012 20:15

przecież bylo podnoszenie, a jak twoja wersje wgralem to juz nie dalo sie podnosic
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#13 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 05.07.2012 20:17

w kodzie który dałeś nie ma nic o podnoszeniu, więc już to zaimplementowałeś (tiaaa...) tylko gdzie indziej i zmiana movetype`a psuje jakieś warunki zapewne
  • +
  • -
  • 0

#14 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 05.07.2012 20:29

no ale jakoś przedtem podnosilo :)
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#15 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 05.07.2012 20:30

chcesz pomocy czy czekasz aż dopadną Cię flamozordy?
  • +
  • -
  • 0

#16 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 07.07.2012 02:04

R3X wyslalem ci kod na pw
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych