Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

drop_to_floor - problemproszę o doradzenie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.10.2010 21:23

Witam, mam problem z komendą drop_to_floor, nie zawsze ona ustawia ent na ziemi, często się buguje lub nie wiem co robi, i poprostu ent jest w powietrzu, teraz mam pytanie do was, może jest jakiś stock/komenda na ustawienie bytu na ziemi (oczywiście oprócz drop_to_floor)?

Z góry dziękuje za pomoc.

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#2 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 16.10.2010 21:32

A spróbuj z fakemety, może będzie dawało lepsze rezultaty:
engfunc( EngFunc_DropToFloor, entity );


albo:
set_pev( entity, pev_gravity, 0.8 );
set_pev( entity, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS );

  • +
  • -
  • 0

#3 mierzwi

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.10.2010 22:15

dobra, jakoś dało mi byt na powierzchnię, dziękuję, ale dałem dla bytu animację, i animacją wykonuje się, ale nie tak jak oczekiwałem, dałoby się zrobić aby animacja wyglądała tak jakby stał w miejscu? zapewne jakiś pev_, szukałem bez skutku :/

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#4 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 16.10.2010 22:26

set_pev( entity, pev_framerate, 1.0 );
set_pev( entity, pev_sequence, ANIM );
engfunc( EngFunc_AnimationAutomove, entity, get_gametime( ) );

  • +
  • -
  • 0

#5 mierzwi

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.10.2010 10:17

set_pev( ent, pev_sequence, ANIM );

Undefined symbol "ANIM" on line...
może zastąpić to tym?
entity_set_int(ent, EV_INT_sequence,0);


Dodano 17 październik 2010 - 10:26:
nie mogę edita dać, ale zrobiłem, ale ta animacja wygląda jakby pływał w wodzie, a mi chodzi oto jakby stał w miejscu, i jestem ciekaw czy da się takie coś zrobić :>

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.10.2010 10:31

zamiast ANIM wstawiasz liczbę
jaka liczba jest przypisana animacji możesz sprawdzić przy pomocy hl model viewer
animacja o której mówisz dla postaci ma chyba numer 1
  • +
  • -
  • 0

#7 mierzwi

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.10.2010 13:20

dobra, dziękuje za pomoc. oto kod dla tych co będą mieli podobny problem:
	set_pev( ent, pev_framerate, 1.0 );
set_pev( ent, pev_sequence, 1 );
engfunc( EngFunc_AnimationAutomove, ent, get_gametime( ) );

set_pev( ent, pev_gravity, 0.8 );
set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS );

jeszcze jak chcecie dodać broń dla enta nie możecie użyć give_item, fm_give_item, trzeba przez kod:
	entity_set_int( entWeapon, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
entity_set_int( entWeapon, EV_INT_solid, SOLID_NOT );
entity_set_edict( entWeapon, EV_ENT_aiment, ent );
entity_set_model( entWeapon, "models/p_modelbroni.mdl" );

Użytkownik funfel edytował ten post 17.10.2010 13:20

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych