Prosiłbym o Klase Kapitan
Kapitan(Mega Premium)
zdrowie 30
inta 0
wytrzymałosc 30
komdycja 30
usp, awp, he ,m4
1/1 z awp i he
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

Prozba o Kapitana(Mega Premium)
Temat rozp. dave01, 02.07.2012 19:53
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02.07.2012 19:53
#2
Napisano 02.07.2012 20:19
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #define DMG_BULLET (1<<1) #define DMG_HE (1<<24) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Kapitan (Mega Premium)"; new const opis[] = "Dostaje M4A1, ma 1/1 szansy na zabicie z HE i 1/1 z AWP"; new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 30; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 30; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Dostaje M4A1, ma 1/1 szansy na zabicie z HE i 1/1 z AWP", nazwa); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)) { client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AWP && !random(1)) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } if(damagebits & DMG_HE && !random(1)) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Użytkownik Mr. Pawlak edytował ten post 02.07.2012 20:20
#3
Gość_21977_*
Napisano 02.07.2012 22:07
To
&& !random(1)niepotrzebne

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych