Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prozba o Kapitana(Mega Premium)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 dave01

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:15
  • Lokalizacja:piątkowa
Offline

Napisano 02.07.2012 19:53

Prosiłbym o Klase Kapitan

Kapitan(Mega Premium)
zdrowie 30
inta 0
wytrzymałosc 30
komdycja 30
usp, awp, he ,m4
1/1 z awp i he
  • +
  • -
  • 0

#2 Pawlak093

    Wygrałeś talon na kurwę i balon

  • Power User

Reputacja: 954
Master

  • Postów:1 672
  • GG:
  • Lokalizacja:Mongolia
Offline

Napisano 02.07.2012 20:19

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#include <colorchat>



#define DMG_BULLET (1<<1)



#define DMG_HE (1<<24)



new bool:ma_klase[33];



new const nazwa[] = "Kapitan (Mega Premium)";

new const opis[] = "Dostaje M4A1, ma 1/1 szansy na zabicie z HE i 1/1 z AWP";

new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE;

new const zdrowie = 30;

new const kondycja = 30;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 30;



public plugin_init()

{

	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

	

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}



public cod_class_enabled(id)

{

	ColorChat(id, GREEN, "Dostaje M4A1, ma 1/1 szansy na zabicie z HE i 1/1 z AWP", nazwa);

	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))

	{

		client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)

		return COD_STOP;

	}

	ma_klase[id] = true;

	return COD_CONTINUE;

}



public cod_class_disabled(id)

	ma_klase[id] = false;



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

	if(!is_user_connected(idattacker))

		return HAM_IGNORED;

	

	if(!ma_klase[idattacker])

		return HAM_IGNORED;

	

	

	if(damagebits & DMG_BULLET)

	{

		new weapon = get_user_weapon(idattacker);

		if(weapon == CSW_AWP && !random(1))

			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

	}

	

	if(damagebits & DMG_HE && !random(1))

		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

	

	return HAM_IGNORED;

}




Użytkownik Mr. Pawlak edytował ten post 02.07.2012 20:20

  • +
  • -
  • 0

#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 02.07.2012 22:07

To
&& !random(1)
niepotrzebne ;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych