proszę o zrobienie klasy premium:
Nazwa:Szpieg
Bronie: M4A1,AWP,Deagle,wszystkie granaty
int:20
hp:35
wyt:50
kon:25
Opis: Ma ubranie wroga i 1/3 na pojawienie sie na respawnie wroga, 1/3 z AWP
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Prosba o klase premium
Temat rozp.
Shotgun
, 28.06.2012 08:18
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28.06.2012 08:18
#2
Napisano 29.06.2012 16:08
ref
#3
Napisano 02.07.2012 21:01
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <colorchat> #include <engine> new bool:ma_klase[33]; new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"}; new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"} new const nazwa[] = "Szpieg"; new const opis[] = "Dostaje M4A1, 1/3 AWP, posiada ubranie wroga, ma 1/3 szansy na pojawienie sie na respie wroga"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE; new const zdrowie = 35; new const kondycja = 25; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 50; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "PYRDYS"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Dostaje M4A1, 1/3 AWP, posiada ubranie wroga, ma 1/3 szansy na pojawienie sie na respie wroga", nazwa); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)) { client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ZmienUbranie(id, 1); ma_klase[id] = false; } public Spawn(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(!ma_klase[id]) return; if(random_num(1,5) == 1) { new CsTeams:team = cs_get_user_team(id); cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT); ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id); cs_set_user_team(id, team); } ZmienUbranie(id, 0); } public ZmienUbranie(id, reset) { if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(reset) cs_reset_user_model(id); else { new num = random_num(0,3); cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]); } return PLUGIN_CONTINUE; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AWP && !random(3)) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Użytkownik Mr. Pawlak edytował ten post 02.07.2012 21:02
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych