Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prosba o klase premium


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Shotgun

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:29
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 28.06.2012 08:18

proszę o zrobienie klasy premium:

Nazwa:Szpieg
Bronie: M4A1,AWP,Deagle,wszystkie granaty
int:20
hp:35
wyt:50
kon:25
Opis: Ma ubranie wroga i 1/3 na pojawienie sie na respawnie wroga, 1/3 z AWP

#2 Shotgun

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:29
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 29.06.2012 16:08

ref

#3 Pawlak093

    Wygrałeś talon na kurwę i balon

  • Power User

Reputacja: 954
Master

  • Postów:1 672
  • GG:
  • Lokalizacja:Mongolia
Offline

Napisano 02.07.2012 21:01

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

#include <colorchat>

#include <engine>



new bool:ma_klase[33];



new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};

new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}



new const nazwa[] = "Szpieg";

new const opis[] = "Dostaje M4A1, 1/3 AWP, posiada ubranie wroga, ma 1/3 szansy na pojawienie sie na respie wroga";

new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;

new const zdrowie = 35;

new const kondycja = 25;

new const inteligencja = 20;

new const wytrzymalosc = 50;



public plugin_init()

{

	register_plugin(nazwa, "1.0", "PYRDYS");

	

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

}



public cod_class_enabled(id)

{

		ColorChat(id, GREEN, "Dostaje M4A1, 1/3 AWP, posiada ubranie wroga, ma 1/3 szansy na pojawienie sie na respie wroga", nazwa);

		if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))

		{

				client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)

				return COD_STOP;

		}

		ma_klase[id] = true;

		return COD_CONTINUE;

}



public cod_class_disabled(id)

{

	ZmienUbranie(id, 1);

	ma_klase[id] = false;

}



public Spawn(id)

{

	if(!is_user_alive(id))

		return;

		

	if(!ma_klase[id])

		return;

		

	if(random_num(1,5) == 1)

	{

		new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);

		

		cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);

		ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);

		

		cs_set_user_team(id, team);

	}

	ZmienUbranie(id, 0);

}



public ZmienUbranie(id, reset)

{

	if (!is_user_connected(id))

		return PLUGIN_CONTINUE;

	

	if(reset)

		cs_reset_user_model(id);

	else

	{

		new num = random_num(0,3);

		cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);

	}

	

	return PLUGIN_CONTINUE;

}



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

		if(!is_user_connected(idattacker))

				return HAM_IGNORED;

		

		if(!ma_klase[idattacker])

				return HAM_IGNORED;

		

		

		if(damagebits & DMG_BULLET)

		{

				new weapon = get_user_weapon(idattacker);

				if(weapon == CSW_AWP && !random(3))

						cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

		}



		return HAM_IGNORED;

}

Użytkownik Mr. Pawlak edytował ten post 02.07.2012 21:02

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych