Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Szlachcic


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 K.o.n.a.N

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Imię:Miłosz
  • Lokalizacja:Trzebiel
Offline

Napisano 26.06.2012 13:08

Witam, prosiłbym o stworzenie klasy o nazwie : " Szlachcic"

Początkowo miała by mieć :
Życie 50 ( 150 hp )
Wytrzymałość 30
Kondycja 20
Inta 10

Jej umiejętności to : 1/9 z ak47 i m4ai.
Dodatkowo ma HE Granade.

Chciałbym żeby klasa była oznaczona na flage "s" czyli ADMIN_LEVEL_G ( tak zeby była premium )
Opis klasy : 1/9 z ak 47 i m4a1



Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 Mr. Pawlak

    Wygrałeś talon na kurwę i balon

  • Power User

Reputacja: 936
Master

  • Postów:1668
  • GG:
  • Lokalizacja:Mongolia
Offline

Napisano 02.07.2012 21:38

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#include <colorchat>



#define DMG_BULLET (1<<1)



new bool:ma_klase[33];



new const nazwa[] = "Szlachcic (Premium)";

new const opis[] = "Dostaje M4A1, ma 1/9 szansy na zabicie z AK";

new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE;

new const zdrowie = 50;

new const kondycja = 20;

new const inteligencja = 10;

new const wytrzymalosc = 30;



public plugin_init()

{

				register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

				

				cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

				RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}



public cod_class_enabled(id)

{

				ColorChat(id, GREEN, "Dostaje M4A1, ma 1/9 szansy na zabicie z AK", nazwa);

				if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))

				{

								client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)

								return COD_STOP;

				}

				ma_klase[id] = true;

				return COD_CONTINUE;

}



public cod_class_disabled(id)

				ma_klase[id] = false;



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

		if(!is_user_connected(idattacker))

				return HAM_IGNORED;



		if(!ma_klase[idattacker])

				return HAM_IGNORED;



		if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 9) == 1)

				cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

		

		return HAM_IGNORED;

}

Użytkownik Mr. Pawlak edytował ten post 03.07.2012 09:04

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych