Witam, prosiłbym o stworzenie klasy o nazwie : " Szlachcic"
Początkowo miała by mieć :
Życie 50 ( 150 hp )
Wytrzymałość 30
Kondycja 20
Inta 10
Jej umiejętności to : 1/9 z ak47 i m4ai.
Dodatkowo ma HE Granade.
Chciałbym żeby klasa była oznaczona na flage "s" czyli ADMIN_LEVEL_G ( tak zeby była premium )
Opis klasy : 1/9 z ak 47 i m4a1
Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Szlachcic
Temat rozp.
K.o.n.a.N
, 26.06.2012 13:08
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 26.06.2012 13:08
#2
Napisano 02.07.2012 21:38
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Szlachcic (Premium)"; new const opis[] = "Dostaje M4A1, ma 1/9 szansy na zabicie z AK"; new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 50; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 30; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Dostaje M4A1, ma 1/9 szansy na zabicie z AK", nazwa); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 9) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Użytkownik Mr. Pawlak edytował ten post 03.07.2012 09:04
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych