Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
cod stary/nowy

Klasa 1/2 na odrodzenie się po śmierci

cod stary/nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 20.06.2012 15:01

Witam!

Kto mi napiszę klasę, która bd miała 1/2 szans na odrodzenie się po śmierci, coś jak morfina, ale 1/2.
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 20.06.2012 15:32

Dodanie klasie szansy na odrodzenie

#3 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 20.06.2012 15:35

To miało być na nowy cod mod, tylko mi się prefix pomylił.
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 20.06.2012 15:43

W takim razie wystarczy odpowiednio edytować samą morfinę.

Oryginalna morfina:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define ZADANIE_WSKRZES 6240

new const perk_name[] = "Morfina";
new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szans na odrodzenie sie po smierci";

new wartosc_perku[33];
new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 4);
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1);
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public Killed(id)
{
if(ma_perk[id] && random_num(1, wartosc_perku[id]) == 1)
set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
}

public Wskrzes(id)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id-ZADANIE_WSKRZES);


Modyfikacja:
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 4);
Zamiast losować wartość z przedziału od 2 do 4, wylosujemy wartość od 2 do 2, tym samym zawsze będzie wynosiła ona 2 i uzyskamy 1/2 na odrodzenie się:
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 2);


Gotowy plugin:
Załączony plik  codperk_morfina.sma   839 bajtów  22 Ilość pobrań
  codperk_morfina.amxx

#5 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 20.06.2012 15:46


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define ZADANIE_WSKRZES 6240

new const nazwa[] = "Morfin";
new const opis[] = "Masz 1/2 szans na odrodzenie sie po smierci";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 22;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 25;

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
ma_perk[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public Killed(id)
{
if(ma_perk[id] && random_num(1, 2) == 1)
set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
}

public Wskrzes(id)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id-ZADANIE_WSKRZES);


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary/nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych