Spoiler
Znajdź
dodaj pod
znajdź funkcję
a w niej
dodaj pod
znajdź
zamień na
w menu wyboru klas znajdź
dodaj pod
przy wybranej klasie dodaj
przykład
new player_dmg[33]
dodaj pod
new odrodzenie[33] // odradzanie się klasy
znajdź funkcję
public RoundStart()
a w niej
for(new i=0; i<33; i++) {
dodaj pod
if(player_class[i] == Twoja_Klasa)
odrodzenie[i] = 3 // klasa będzie miała 1/3 szansy na odrodzenie
else
odrodzenie[i] = 0
znajdź
Spoiler
public add_respawn_bonus(id)
{
if(player_b_respawn[id] > 0)
{
new svIndex[32]
num_to_str(id,svIndex,32)
new roll = random_num(1,player_b_respawn[id])
if(roll == 1)
{
new maxpl,players[32]
get_players(players, maxpl)
if(maxpl > 2)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+4000)
set_task(0.5,"respawn",0,svIndex,32)
}
else
{
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5)
show_hudmessage(id, "Wiecej niz 2 graczy jest wymagane do ponownego odrodzenia sie")
}
}
}
}
zamień na
Spoiler
Przy takim rozwiązaniu gdy klasa będzie miała moc odradzania (tą co podałem) i item, który daje szansę na odrodzenie, to po prostu "odbędą się" dwa losowania na odrodzenie, czyli reasumując klasa będzie miała jeszcze większe szanse na odrodzenie.
public add_respawn_bonus(id)
{
if(player_b_respawn[id] > 0 || odrodzenie[id] > 0)
{
new svIndex[32]
num_to_str(id,svIndex,32)
new roll, rolled
if(player_b_respawn[id] > 0) roll = random_num(1,player_b_respawn[id])
if(odrodzenie[id] > 0) rolled = random_num(1,odrodzenie[id])
if(roll == 1 || rolled == 1)
{
new maxpl,players[32]
get_players(players, maxpl)
if(maxpl > 2)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+4000)
set_task(0.5,"respawn",0,svIndex,32)
}
else
{
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5)
show_hudmessage(id, "Wiecej niz 2 graczy jest wymagane do ponownego odrodzenia sie")
}
}
}
}
Przy takim rozwiązaniu gdy klasa będzie miała moc odradzania (tą co podałem) i item, który daje szansę na odrodzenie, to po prostu "odbędą się" dwa losowania na odrodzenie, czyli reasumując klasa będzie miała jeszcze większe szanse na odrodzenie.
w menu wyboru klas znajdź
g_haskit[id] = 0
dodaj pod
odrodzenie[id] = 0
przy wybranej klasie dodaj
odrodzenie[id] = 3 // klasa będzie miała 1/3 szansy na odrodzenie
// lub
odrodzenie[id] = 4 // klasa będzie miała 1/4 szansy na odrodzenie
przykład
Spoiler
case X:
{
player_class[id] = Jakas_Klasa
}
case X:
{
player_class[id] = Twoja_Klasa
odrodzenie[id] = 3
}
case X:
Użytkownik sebul edytował ten post 18.06.2011 23:26