Witam!
Kto mi napiszę klasę, która bd miała 1/2 szans na odrodzenie się po śmierci, coś jak morfina, ale 1/2.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

4 odpowiedzi w tym temacie
#2
Gość_21977_*
#4
Gość_21977_*
Napisano 20.06.2012 15:43
W takim razie wystarczy odpowiednio edytować samą morfinę.
Oryginalna morfina:
Modyfikacja:
Gotowy plugin:
codperk_morfina.sma 839 bajtów 20 Ilość pobrań
codperk_morfina.amxx
Oryginalna morfina:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define ZADANIE_WSKRZES 6240
new const perk_name[] = "Morfina";
new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szans na odrodzenie sie po smierci";
new wartosc_perku[33];
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 4);
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public Killed(id)
{
if(ma_perk[id] && random_num(1, wartosc_perku[id]) == 1)
set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
}
public Wskrzes(id)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id-ZADANIE_WSKRZES);
Modyfikacja:
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 4);Zamiast losować wartość z przedziału od 2 do 4, wylosujemy wartość od 2 do 2, tym samym zawsze będzie wynosiła ona 2 i uzyskamy 1/2 na odrodzenie się:
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 2);
Gotowy plugin:


#5
Napisano 20.06.2012 15:46
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define ZADANIE_WSKRZES 6240
new const nazwa[] = "Morfin";
new const opis[] = "Masz 1/2 szans na odrodzenie sie po smierci";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 22;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 25;
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public Killed(id)
{
if(ma_perk[id] && random_num(1, 2) == 1)
set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
}
public Wskrzes(id)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id-ZADANIE_WSKRZES);
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary/nowy
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
cod stary/nowy
Prośba o PerkNapisany przez Rur23, 25.09.2012 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
cod stary/nowy
Klasy i PerkiNapisany przez neXtMichal, 23.09.2012 ![]() |
|
|
||
![]() |
cod stary/nowy
[ROZWIĄZANE] Prośba o klasęNapisany przez SHS AGIR, 17.09.2012 ![]() |
|
|
||
![]() |
cod stary/nowy
Przerobienie pluginuNapisany przez SHS AGIR, 17.09.2012 ![]() |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych