Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem z RoundSound


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 LopeZ

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:30
  • Imię:Zenek
  • Lokalizacja:Belgia
Offline

Napisano 19.06.2012 10:58

mam problem testowalem roundsound jak ct wygra to jest sound ale wtedy tt nie slyszy jej ... i tak jak tt wygra to ct nie slyszy.
tylko czasami jest ze jak ct wygra to tt i ct slysza muze i takna odwrot moze ktos mi pomóc?czasami dziala dla all a czasami nie .
chce zeby kazdy muzyke słyszył nawet jak przegra jakas druzyna
proszę o pomoc.
Dziekuje.

w sma.
sound_mp3
mam tak ustawione

#include <amxmodx>
new const sounds_ct[][] = {"sound/misc/muza1.mp3","sound/misc/muza2.mp3","sound/misc/muza3.mp3","sound/misc/muza4.mp3","sound/misc/muza5.mp3","sound/misc/muza6.mp3"}
new const sounds_terro[][] = {"sound/misc/muza1.mp3","sound/misc/muza2.mp3","sound/misc/muza3.mp3","sound/misc/muza4.mp3","sound/misc/muza5.mp3","sound/misc/muza6.mp3"}
public plugin_init()
{
  register_plugin("RoundSoundy","1","Sal")
  register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
  register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin")
}
public plugin_precache()
{
  new i
  for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++)
  precache_generic(sounds_ct[i])
  new u
  for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++)
  precache_generic(sounds_terro[u])
}
public ct()
{
  client_cmd(0,"stopsound")
  client_cmd(0, "mp3 stop")
  client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] )
}
public terro()
{
  client_cmd(0,"stopsound")
  client_cmd(0, "mp3 stop")
  client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] )
}

Użytkownik LopeZ edytował ten post 19.06.2012 11:09


#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 19.06.2012 14:37

Jesteś pewny, że to zależy od drużyny w której jesteś? Spróbuj wpisać po kolei w cs w konsoli mp3 play ścieżka/do/rs.mp3 dla każdego pliku i zobacz, czy się odtworzą. Te, które Ci się nie odtworzyły prawdopodobnie źle się pobrały z serwera, albo ogólnie są uszkodzone.
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych