Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nowe statystyka - a rozne bonusy dla poszczegolnych klas


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 fexus

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:87
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 18.06.2012 05:53

Mam pewien problem(?). Dokładnie chodzi o to, że chciałbym dodać nowe statystyki http://amxx.pl/topic...wych-statystyk/Raczej problemu z tym nie będzie ale.. Mam klasę która regeneruje sobie na nożu życie i nie chciałbym aby była przez te statystyki gorsza (tak tak wiem mogę przecież HP pominąć). Ale ja chcę dodać 2 statystyki - exp i regenerację. I tutaj jest cały sens problemu - czy można zrobić tak by klasy dostawały 2hp regeneracji co pkt a klasa która może się leczyć dostawała 4hp. Myślałem nad czymś takim.

if player_class[id] == nazwa
{
set_pev(Bot, pev_nextthink, get_gametime() + 4.0);
}
else
{
set_pev(Bot, pev_nextthink, get_gametime() + 2.0);
}

  • +
  • -
  • 0

#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 18.06.2012 12:11

Może inaczej, zrób żeby na nożu w tej klasie regeneracja robiła się 2 razy szybciej (możesz większe wartości, albo te same ale częściej regenerować).
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#3 fexus

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:87
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 18.06.2012 12:27

Tutaj nie chodzi o to, że to jest na nożu wszystko. Jedna klasa ma tylko na nożu regeneracje życia. A ta statystyka działa ogółem jak się porusza itd. Więc ta klasa z regeneracją na nożu byłaby gorsza bo każdy by miał regeneracje bez ładowania taką samą.
  • +
  • -
  • 0

#4 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 18.06.2012 17:30

Fexus, czytaj ze zrozumieniem. Chodziło mi o to, że każdej klasie dajesz regenerację, ale ta klasa ma dodatkowo na nożu lepszą regenerację, normalnie czyli bez noża ma taką, jak inne klasy. Teraz rozumiesz?
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#5 fexus

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:87
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 18.06.2012 20:26

Czyli, że (przykładowe liczby) na nożu leczy 5+regeneracja/2 ? Już zastosowałem takie coś tylko przez inteligencje. Moc na nożu ładuje ta klasa dość długo więc to się mija z celem.
  • +
  • -
  • 0

#6 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 19.06.2012 02:31

Możesz zawsze jeszcze bardziej przyspieszyć ładowanie na nożu. Albo dodać tej klasie możliwość ładowania na nożu do więcej, niż 100HP ;) (ofc powyżej 100 już wolniej mocno, bo ktoś sobie wyciągnie nóż na respie i zanim dojdzie na pole bitwy będzie miał 200).
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#7 fexus

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:87
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 19.06.2012 06:19

Co z tego, że na nożu będzie ładował jeszcze więcej jak reszta będzie biegała normalnie i im się życie regenerować będzie..
  • +
  • -
  • 0

#8 fexus

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:87
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 28.06.2012 14:46

Jakiś pomysł ? :|
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych