Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Magazynek za killa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 sekio

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:270
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:lodz
Offline

Napisano 17.06.2012 01:11

Siema potrzebuje plugin który za zabójstwo daje nam pełen magazynek szukałem w necie ale chyba takiego nie ma.
http://www.youtube.com/watch?v=T0qmmWiGAho
http://elite-skill.eu/

#2 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.06.2012 03:26

[cod nowy] Jak dodac 20hp i pelen magazynek za zabojstwo ? - Pytania - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Wywal tylko linijki związane z CoDem i git.

edit//
lagło mi sięi dwa razy to samo

Użytkownik Drzanas edytował ten post 17.06.2012 11:31

  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#3 sekio

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:270
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:lodz
Offline

Napisano 17.06.2012 10:28

usunąłem linijki z coda ale podczas gry nic się nie dzieje :( wywala jakiegoś waringa podczas kompilacji ze nie znany synbol maxclip zapewne jest to tego wina

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>



new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20,
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };

public plugin_init()
{

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");

}




stock set_user_clip(id, ammo)
{
		new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
		get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
		while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
				if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
				set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
				return weaponid;
		}
		return 0;
}


Użytkownik sekio edytował ten post 17.06.2012 10:38

http://www.youtube.com/watch?v=T0qmmWiGAho
http://elite-skill.eu/

#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 17.06.2012 10:29

Możesz użyć tej funkcji:

public recharge(id){
if(!is_user_alive(id))
return;
// uzupelnienie magazynkow - stale
switch(get_user_weapon(id)){
case CSW_GLOCK18: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_glock18", id),20)
case CSW_USP: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id),12)
case CSW_P228: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_p228", id),13)
case CSW_DEAGLE: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id),7)
case CSW_FIVESEVEN: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_fiveseven", id),20)
case CSW_ELITE: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_elite", id),30)
case CSW_M3: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_m3", id),8)
case CSW_XM1014: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_xm1014", id),7)
case CSW_TMP: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_tmp", id),30)
case CSW_MAC10: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_mac10", id),30)
case CSW_MP5NAVY: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_mp5navy", id),30)
case CSW_UMP45: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_ump45", id),25)
case CSW_P90: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_p90", id),50)
case CSW_FAMAS: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_famas", id),30)
case CSW_GALIL: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_galil", id),35)
case CSW_AK47: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id),30)
case CSW_M4A1: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id),30)
case CSW_SCOUT: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_scout", id),10)
case CSW_SG552: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_sg552", id),30)
case CSW_AUG: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_aug", id),30)
case CSW_SG550: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_sg550", id),30)
case CSW_G3SG1: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_g3sg1", id),20)
case CSW_AWP: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id),10)
case CSW_M249: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_m249", id),100)
}
}


#5 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 17.06.2012 10:33

W kodzie powyżej, to zarejestrowałeś DeathMsg, ale nie przypisałeś mu żadnej akcji.
Musisz dodać publica o nazwie DeathMsg.

#6 sekio

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:270
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:lodz
Offline

Napisano 17.06.2012 11:24

Wyszło cos takiego tylko musze czymś zastąpic ma_klase jakieś pomysły ??

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>



new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 

35, 25,  12,  20, 
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };

public plugin_init()
{

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");

}



public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;


if(ma_klase[killer])
{

set_pev(killer, pev_health, new_health);

new weapon = get_user_weapon(killer);
if(maxClip[weapon] != -1)
set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
}


return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
        new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
        get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
        while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", 

weaponname)) != 0)
                if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
                set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
                return weaponid;
        }
        return 0;
}


poradziłem sobie temat do zamknięcia

Użytkownik sekio edytował ten post 17.06.2012 10:46

http://www.youtube.com/watch?v=T0qmmWiGAho
http://elite-skill.eu/

#7 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 17.06.2012 13:52

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych