Siema potrzebuje plugin który za zabójstwo daje nam pełen magazynek szukałem w necie ale chyba takiego nie ma.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Magazynek za killa
Temat rozp.
sekio
, 17.06.2012 01:11
6 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 17.06.2012 03:26
[cod nowy] Jak dodac 20hp i pelen magazynek za zabojstwo ? - Pytania - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Wywal tylko linijki związane z CoDem i git.
edit//
lagło mi sięi dwa razy to samo
Wywal tylko linijki związane z CoDem i git.
edit//
lagło mi sięi dwa razy to samo
Użytkownik Drzanas edytował ten post 17.06.2012 11:31
#3
Napisano 17.06.2012 10:28
usunąłem linijki z coda ale podczas gry nic się nie dzieje wywala jakiegoś waringa podczas kompilacji ze nie znany synbol maxclip zapewne jest to tego wina
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fakemeta> new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 }; public plugin_init() { register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade"); } stock set_user_clip(id, ammo) { new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _); get_weaponname(weapon, weaponname, 31); while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0) if (pev(weaponid, pev_owner) == id) { set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4); return weaponid; } return 0; }
Użytkownik sekio edytował ten post 17.06.2012 10:38
http://www.youtube.com/watch?v=T0qmmWiGAho
http://elite-skill.eu/
http://elite-skill.eu/
#4 Gość_21977_*
Napisano 17.06.2012 10:29
Możesz użyć tej funkcji:
public recharge(id){
if(!is_user_alive(id))
return;
// uzupelnienie magazynkow - stale
switch(get_user_weapon(id)){
case CSW_GLOCK18: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_glock18", id),20)
case CSW_USP: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id),12)
case CSW_P228: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_p228", id),13)
case CSW_DEAGLE: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id),7)
case CSW_FIVESEVEN: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_fiveseven", id),20)
case CSW_ELITE: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_elite", id),30)
case CSW_M3: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_m3", id),8)
case CSW_XM1014: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_xm1014", id),7)
case CSW_TMP: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_tmp", id),30)
case CSW_MAC10: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_mac10", id),30)
case CSW_MP5NAVY: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_mp5navy", id),30)
case CSW_UMP45: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_ump45", id),25)
case CSW_P90: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_p90", id),50)
case CSW_FAMAS: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_famas", id),30)
case CSW_GALIL: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_galil", id),35)
case CSW_AK47: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id),30)
case CSW_M4A1: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id),30)
case CSW_SCOUT: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_scout", id),10)
case CSW_SG552: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_sg552", id),30)
case CSW_AUG: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_aug", id),30)
case CSW_SG550: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_sg550", id),30)
case CSW_G3SG1: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_g3sg1", id),20)
case CSW_AWP: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id),10)
case CSW_M249: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_m249", id),100)
}
}
#5 Gość_21977_*
Napisano 17.06.2012 10:33
W kodzie powyżej, to zarejestrowałeś DeathMsg, ale nie przypisałeś mu żadnej akcji.
Musisz dodać publica o nazwie DeathMsg.
Musisz dodać publica o nazwie DeathMsg.
#6
Napisano 17.06.2012 11:24
Wyszło cos takiego tylko musze czymś zastąpic ma_klase jakieś pomysły ??
poradziłem sobie temat do zamknięcia
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fakemeta> new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 }; public plugin_init() { register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade"); } public DeathMsg() { new killer = read_data(1); new victim = read_data(2); if(!is_user_connected(killer)) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[killer]) { set_pev(killer, pev_health, new_health); new weapon = get_user_weapon(killer); if(maxClip[weapon] != -1) set_user_clip(killer, maxClip[weapon]); } return PLUGIN_CONTINUE; } stock set_user_clip(id, ammo) { new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _); get_weaponname(weapon, weaponname, 31); while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0) if (pev(weaponid, pev_owner) == id) { set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4); return weaponid; } return 0; }
poradziłem sobie temat do zamknięcia
Użytkownik sekio edytował ten post 17.06.2012 10:46
http://www.youtube.com/watch?v=T0qmmWiGAho
http://elite-skill.eu/
http://elite-skill.eu/
#7 Gość_21977_*
Napisano 17.06.2012 13:52
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych