codperk_meekstone - dostajemy fałszywa pake którą możemy podłożyć, a następnie zdetonować, tak jakoś to leciało

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 11.06.2012 21:19
Zapraszam https://inreview.pl
Napisano 11.06.2012 22:09
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Meekstone";
new const opis[] = "Dostajesz falszywa pake, ktora mozesz polozyc a nastepnie zdetonowac";
new bool:ma_meekstone[33];
new sprite_blast,
sprite_white;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(nazwa, opis);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/w_backpack.mdl");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_meekstone[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_used(id)
{
if(!ma_meekstone[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
static meekstone_gracza[33];
if(is_valid_ent(meekstone_gracza[id]))
{
ma_meekstone[id] = false;
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(meekstone_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 250 );
write_coord( iOrigin[2] + 250 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(meekstone_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, meekstone_gracza[id], DMG_BLAST);
}
remove_entity(meekstone_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
meekstone_gracza[id] = create_entity("info_target");
entity_set_string(meekstone_gracza[id], EV_SZ_classname, "meekstone");
entity_set_edict(meekstone_gracza[id], EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(meekstone_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(meekstone_gracza[id], origin);
entity_set_int(meekstone_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_model(meekstone_gracza[id], "models/w_backpack.mdl");
entity_set_size(meekstone_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0});
drop_to_floor(meekstone_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
ma_meekstone[id] = true;
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "dynamite");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
}
}
public NowaRunda()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
}
}
Użytkownik xenos edytował ten post 11.06.2012 22:13
Napisano 11.06.2012 22:12
Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*
Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D
Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D
=================================
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych