public UstawPerk(id, perk, wartosc, wytrzym, pokaz_info) { if(!ilosc_perkow) return PLUGIN_CONTINUE; static obroty[33]; if(obroty[id]++ >= 5) { UstawPerk(id, 0, 0, 0, 0); obroty[id] = 0; return PLUGIN_CONTINUE; } perk = (perk == -1)? random_num(1, ilosc_perkow): perk; wartosc = (wartosc == -1 || min_wartosci_perkow[perk] > wartosc || wartosc > max_wartosci_perkow[perk])? random_num(min_wartosci_perkow[perk], max_wartosci_perkow[perk]): wartosc; wytrzym = (wytrzym == -1 || min_wytrzymalosc_perkow[perk] > wytrzym || wytrzym > max_wytrzymalosc_perkow[perk])? random_num(min_wytrzymalosc_perkow[perk], max_wytrzymalosc_perkow[perk]): wytrzym; new ret; new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[id]], "cod_perk_disabled", FP_CELL, FP_CELL); ExecuteForward(forward_handle, ret, id, perk); DestroyForward(forward_handle); perk_gracza[id] = 0; forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk], "cod_perk_enabled", FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL); ExecuteForward(forward_handle, ret, id, wytrzym, wartosc, perk); DestroyForward(forward_handle); if(ret == 4) { UstawPerk(id, -1, -1, -1, 1); return PLUGIN_CONTINUE; } ExecuteForward(perk_zmieniony, ret, id, perk, wartosc, wytrzym); if(ret == 4) { UstawPerk(id, -1, -1, -1, 1); return PLUGIN_CONTINUE; } perk_gracza[id] = perk; wartosc_perku_gracza[id] = wartosc; wytrzymalosc_perku[id] = wytrzym; obroty[id] = 0; if(pokaz_info && perk_gracza[id]) ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]); return PLUGIN_CONTINUE; }
I
public ZarejestrujPerk(plugin, params) { if(params != 6) return PLUGIN_CONTINUE; if(++ilosc_perkow > MAX_ILOSC_PERKOW) return -1; pluginy_perkow[ilosc_perkow] = plugin; get_string(1, nazwy_perkow[ilosc_perkow], MAX_WIELKOSC_NAZWY); get_string(2, opisy_perkow[ilosc_perkow], MAX_WIELKOSC_OPISU); min_wytrzymalosc_perkow[ilosc_perkow] = get_param(3); max_wytrzymalosc_perkow[ilosc_perkow] = get_param(4); min_wartosci_perkow[ilosc_perkow] = get_param(5); max_wartosci_perkow[ilosc_perkow] = get_param(6); return ilosc_perkow; }
P.S W zarejestruj perk zmieniłem kolejność rejestracji wartości perku i jego wytrzymałości, pomysł był taki by była losowa wytrzymałość.