Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z ustawianiem perku

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 08.06.2012 16:06

Witam, postanowiłem dodać wytrzymałość perku by była ustawiana losowo, zmodyfikowałem pod to wszystkie funkcje, ale teraz nie daje perku, podaję 2 funkcje które zmodyfikowałem, gdzie jest błąd?

public UstawPerk(id, perk, wartosc, wytrzym, pokaz_info)
{
if(!ilosc_perkow)
  return PLUGIN_CONTINUE;

static obroty[33];

if(obroty[id]++ >= 5)
{
  UstawPerk(id, 0, 0, 0, 0);
  obroty[id] = 0;
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

perk = (perk == -1)? random_num(1, ilosc_perkow): perk;
wartosc = (wartosc == -1 || min_wartosci_perkow[perk] > wartosc ||  wartosc > max_wartosci_perkow[perk])? random_num(min_wartosci_perkow[perk], max_wartosci_perkow[perk]): wartosc;
wytrzym = (wytrzym == -1 || min_wytrzymalosc_perkow[perk] > wytrzym ||  wytrzym > max_wytrzymalosc_perkow[perk])? random_num(min_wytrzymalosc_perkow[perk], max_wytrzymalosc_perkow[perk]): wytrzym;

new ret;

new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[id]], "cod_perk_disabled", FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, perk);
DestroyForward(forward_handle);

perk_gracza[id] = 0;

forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk], "cod_perk_enabled", FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, wytrzym, wartosc, perk);
DestroyForward(forward_handle);

if(ret == 4)
{
  UstawPerk(id, -1, -1, -1, 1);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

ExecuteForward(perk_zmieniony, ret, id, perk, wartosc, wytrzym);

if(ret == 4)
{
  UstawPerk(id, -1, -1, -1, 1);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

perk_gracza[id] = perk;
wartosc_perku_gracza[id] = wartosc;
wytrzymalosc_perku[id] = wytrzym;

obroty[id] = 0;

if(pokaz_info && perk_gracza[id])
  ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

I

public ZarejestrujPerk(plugin, params)
{
if(params != 6)
  return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(++ilosc_perkow > MAX_ILOSC_PERKOW)
  return -1;
 
pluginy_perkow[ilosc_perkow] = plugin;
get_string(1, nazwy_perkow[ilosc_perkow], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(2, opisy_perkow[ilosc_perkow], MAX_WIELKOSC_OPISU);
min_wytrzymalosc_perkow[ilosc_perkow] = get_param(3);
max_wytrzymalosc_perkow[ilosc_perkow] = get_param(4);
min_wartosci_perkow[ilosc_perkow] = get_param(5);
max_wartosci_perkow[ilosc_perkow] = get_param(6);

return ilosc_perkow;
}

P.S W zarejestruj perk zmieniłem kolejność rejestracji wartości perku i jego wytrzymałości, pomysł był taki by była losowa wytrzymałość.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych