Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Diablo Mod by Stachu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
121 odpowiedzi w tym temacie

#21 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 09.06.2012 13:29

g_woj
hmm kiedys robilem wojny gildi (na oddzielnym serw) ,zapomnialem usunac wszystkiego

A ta czasowa wytrzymałość jest jakaś losowa ?

odwiedz
dajartefakt(id, itemnum1)
czas w minutach/sekundach
  • +
  • -
  • 1

#22 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 09.06.2012 14:07

Wiem, jestem strasznie upierdliwy.. :P

new czasjaki,minuty,godziny
czasjaki = player_wytrzymalosc[id]
godziny = czasjaki/3600
minuty= (player_wytrzymalosc[id]-godziny*3600)/60


Czy aby 'godziny' nie powinny być zarejestrowane w Float:'cie ?
Aby otrzymać minuty nie powinno być..

minuty = czasjaki/60


No i minuty tez w Float:'cie ?

Według Twojego założenia na minuty, minęło 60 sekund i jest teraz :

minuty = (9940-(9940/3600*3600))/60
minuty = (9940-9940)/60
minuty = 0/60
minuty = 0

Sprawdzałeś, czy czas artefaktów działa ? Bo coś ja chyba nie ogarniam, albo to nie powinno działać. No i po co 'godziny*3600', zamiast po prostu 'czasjaki'.

@EDIT: Nie odbieraj tego jako krytykę, po prostu chcę zrozumieć ten system bo nie lubię kopiować, wolę się nauczyć i sam napisać coś podobnego.

Jedynie tutaj mogę teraz wtrącić swoje 3 grosze, zamiast:

case 6:
{
player_artefakt[id] = 26
player_wytrzymalosc[id] = 10000
}
case 7:
{
player_artefakt[id] = 31
player_wytrzymalosc[id] = 10000


można było player_wytrzymalosc[id] dać jedno, pod case wszystkimi, zaoszczędzimy na kodzie i czasie ; d

Użytkownik ogieR- edytował ten post 09.06.2012 14:10

  • +
  • -
  • 1
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#23 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 09.06.2012 14:47

ja chcialem uzyskac tylko pozostale minuty w danej godzinie

tzn mamy 5000 sekund wytrzymalosci



new czasjaki,minuty,godziny
czasjaki
= 5000
godziny = 5000/3600 = 1
minuty= (5000-1*3600)/60 = 40 min chyba
wiec mamy 1 godzinie i 40 min
co do case kiedys byly inne czasy dla kazdego artefaktu

+ za dociekliwosc :P
  • +
  • -
  • 3

#24 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 09.06.2012 15:22

Aaa, chyba że tak.. Wszystko się wyjaśniło ;) Tworzenie gildii dałeś od bodajże 25/33lvl (nie pamiętam, zmieniłem sobie na 50 już), a zapraszanie graczy jeśli się jest liderem jest dostępne od 10lvl, troszkę bez sensu. Jeśli założył gildie mając >24lvl, to wiadomo, że zawsze będzie mieć >10lvl, by zapraszać. No chyba, że odejmujesz za karę graczom lvl, ale taka opcja jakoś mi nie przechodzi xD Zauważyłem, że strasznie kombinowałeś z 'g_spid', i aż nie wiem czy się nie jebnąłeś kilka razy, bo ja się zgubiłem, notuje sobie krok po kroku co się dzieje z tym spedem i nie ogarniam, wczytując dajesz mu inne wartości, speed konkretny to 'SPEED+=g_spid[id]-20', a wyświetlasz bodajże, że gracz ma +g_spid[id]/35 ;d

Co do tego z case to ok, zwracam honor, ale są też przykłady, gdzie wszędzie wywołujesz jedno menu np i tam już chyba nie zmienia się czasu ^.^
  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#25 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 09.06.2012 16:32

Aaa, chyba że tak.. Wszystko się wyjaśniło ;) Tworzenie gildii dałeś od bodajże 25/33lvl (nie pamiętam, zmieniłem sobie na 50 już), a zapraszanie graczy jeśli się jest liderem jest dostępne od 10lvl, troszkę bez sensu. Jeśli założył gildie mając >24lvl, to wiadomo, że zawsze będzie mieć >10lvl, by zapraszać. No chyba, że odejmujesz za karę graczom lvl, ale taka opcja jakoś mi nie przechodzi xD Zauważyłem, że strasznie kombinowałeś z 'g_spid', i aż nie wiem czy się nie jebnąłeś kilka razy, bo ja się zgubiłem, notuje sobie krok po kroku co się dzieje z tym spedem i nie ogarniam, wczytując dajesz mu inne wartości, speed konkretny to 'SPEED+=g_spid[id]-20', a wyświetlasz bodajże, że gracz ma +g_spid[id]/35 ;d

Co do tego z case to ok, zwracam honor, ale są też przykłady, gdzie wszędzie wywołujesz jedno menu np i tam już chyba nie zmienia się czasu ^.^


+ brak użycia (nie potrzebne) :

public gildia_wybierz_Callback1(id, menu, item) {
new id2 = oddaj_id[item];
if(id2 == id || !equal(nazwa_zalozycial[id],nazwa_zalozycial[id2])) return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}


Jak coś jeszcze znajdę to napiszę ;)
  • +
  • -
  • 1
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#26 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 09.06.2012 18:20

1.g_spid

Na poczatek dalem poprostu za duze wartosci i ludzie za szybko biegali ,wiec zmniejszylem przy samym wymuszaniu predkosci,aby niepotrzebnie informowac lud i resetowac bog wie co.


2.
public gildia_wybierz_Callback1(id, menu, item)
Pewnie robilem to do czegos co mi bylo potrzebne a potem moze zrobilem inne/lepsze a to zostalo.

3.LvL
Wystarczyło ze gracz na 1 klasie uzyska 35 lvl, i potem z kazdej klasy mogl zapraszac ludzi.Nie pamietam ale cos mi sie bugowalo jak mial 1 lvl (teraz pewnie juz nie) wiec dalem 10 lvl ,nie bawilem sie z tym .

4. Najwazniejsze
Nie zebym mial cos za zle, ale nie szkoda ci Soboty ? :giggle:

Użytkownik Stachuu :D ?? edytował ten post 09.06.2012 18:21

  • +
  • -
  • 3

#27 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 10.06.2012 08:40

Czepiacie się szczegółów :P.
Pierwsza wersja ma działać, a reszta wersji to już optymalizacja + dodawanie nowych rzeczy :P
  • +
  • -
  • 0

#28 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 10.06.2012 09:52

Widzę czegoś nie rozumiesz, ja się nie czepiam, by go uniżyć, tylko by zrozumieć jego sposoby, chociażby na policzenie i dowiedzenie się, czy dobrze to zrobił, bo ja się na tym uczę ; ) Nie jestem kserokopiarką..
  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#29 kuxnicki

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:56
  • GG:
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 10.06.2012 13:37

Ma ktos modele do niego?

Użytkownik kuxnicki edytował ten post 10.06.2012 13:38

Dołączona grafika

#30 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 10.06.2012 14:47

Pracę się chwali - dobra robota. Leci wielki +. Do tych, którzy tak cierpią z tego powodu:

- Przecież to paczka Stacha, a nie wasza
- Jeżeli chcecie coś nowego na swoim serwerze to zróbcie to sami (forum jest od udostępniania swoich prac dla mniej obeznanych)
- Na pewno sam kiedyś z tego skorzystam -.^
  • +
  • -
  • 0

#31 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 12.06.2012 08:26

Modele dam wieczorem (znalazlem pliki)
  • +
  • -
  • 3

#32 bakmjp

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:54
  • Imię:patryk
  • Lokalizacja:Łomza
Offline

Napisano 12.06.2012 18:49

można te modele :P + dla autora tematu :)
  • +
  • -
  • 0

#33 TheRock

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 232
Wszechwidzący

  • Postów:402
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Zloczew
Offline

Napisano 14.06.2012 14:05

Czy to ip które jest w sma to jest ten serwer?
  • +
  • -
  • 0

#34 kijkol

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 14.06.2012 14:37

Tam chyba nie ma ip.
Ogólnie przeróbka jest fajna, ale hasło może być maks 8 literowe.
Pliki te co mam wrzuciłem w załączniku.

Załączone pliki

  • Załączony plik  pliki.rar   1007,18 KB  240 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1

#35 TheRock

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 232
Wszechwidzący

  • Postów:402
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Zloczew
Offline

Napisano 14.06.2012 14:45

Jak nie ma jak jest
#define SERVER_IP        "91.203.133.251:27060" // testowka

  • +
  • -
  • 0

#36 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 14.06.2012 20:50

@pliki podklecje pod glowny temat

co do ip to robilem kiedys sprawdzanie innego serwera i jego ip zostało widac nieosunięte
  • +
  • -
  • 0

#37 bakmjp

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:54
  • Imię:patryk
  • Lokalizacja:Łomza
Offline

Napisano 14.06.2012 22:18

brakuje pare modeli.
I 2 mam problem z tym dm ponieważ wgrałem na serwer swoje modele dałem ale ładuje do połowy i wywala z cs'a albo zawiesza się cs coś zaradzicie posiadam winxp format nie pomogl
czesc graczy normalnie gra a czesc nie moze wbic ten sam problem.

Użytkownik bakmjp edytował ten post 14.06.2012 22:22

  • +
  • -
  • 0

#38 Przemek ^^

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:ZmC
Offline

Napisano 15.06.2012 10:23

Stachu dodasz modele ?

I w ilu klasach nie ma zrobionych qustów?

#39 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 15.06.2012 13:48

aby dorobić misje wystarczy dodać enum danej klasy do odpowiedniego switch
  • +
  • -
  • 0

#40 fexus

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:87
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 15.06.2012 14:48

Mógłbyś napisać dokładniej o co chodzi? Ponieważ takie questy są ciekawsze.
case 1:
  {
   switch(player_class[id])
   {
    case Xardas:cmd_misja(id,"NaLegionistaa","Zaczynasz Gre na Naszym Serwerze<br>Znalazles Latarke<br>Moze to twoje przeznaczenie??<br>Naswietl 20 osob","Do tej pory naswietliles",player_expstat[id],"osob")
	 case Merial:cmd_misja(id,"NaLegionistaa","Zaczynasz Gre na Naszym Serwerze<br>Posiadasz umiejetnosc tworzenia piorunow<br> Jednak Jestes niedoswiadczony<br>Uzyj piorunu 5 x","Do tej pory uzyles",player_expstat[id],"razy")
	 case Rycerz,Teleporter:cmd_misja(id,"NaLegionistaa","Zaczynasz Gre na Naszym Serwerze<br>Widzisz ze masz na sobie pancerz<br>Nie zwlekaj. Przetestuj go!<br>Odbij pocisk 50 razy","na razie odbiles",player_expstat[id],"pociskow")
	 case Ninja:cmd_misja(id,"Pierwszy Boj","To twoje pierwsze zadanie<br>Uzyj swoich mocy i umiejetnosci ,<br>Czujesz ze znajdziesz nowy Noz <br>Zabij 15 przeciwnikow","Do tej pory zabiles",player_expstat[id],"osob")
	 case Baal:cmd_misja(id,"Nozownik","To twoje pierwsze zadanie<br>Uzyj swoich mocy i umiejetnosci<br>Posiadasz 3x wiekszy dmg z noza<br>Zabij 5 przeciwnikow z noza","Do tej pory zabiles",player_expstat[id],"osob")
	 case Elf:cmd_misja(id,"Kopiej","To twoje pierwsze zadanie<br>Uzyj swoich mocy<br>Posiadasz umiejetnosc kopjowania itemow<br>Skopjuj item 20 razy","Skopjowales juz",player_expstat[id],"razy")
	 case Morderca:cmd_misja(id,"Awp","To twoje pierwsze zadanie<br>Uzyj swoich mocy<br>Posiadasz awp +60%dmg<br>Zabij 20 osob z awp","Zabiles",player_expstat[id],"osob")
	 case Wiking:cmd_misja(id,"Przyjazn","Lubisz Ninja??<br>Trzeba zniszczyc to plugawe nasienie<br>Nie zapomnij o swoich zdolnosciach<br>Zabij 5 Ninja","Zabiles",player_expstat[id],"osob")
	 case Nekromanta,Mnich:cmd_misja(id,"Mnich","To twoje pierwsze zadanie<br>Uzyj swoich mocy!!<br>Posiadasz umiejetnosc ozywiania ludzi<br>Uzdrow 30 osob","Uzdrow",player_expstat[id],"osob")
	 case Wampir,Pred,Czolg:cmd_misja(id,"Pierwszy Boj","To twoje pierwsze zadanie<br>Uzyj swoich mocy i umiejetnosci<br>Zabij 25 przeciwnikow","Do tej pory zabiles",player_expstat[id],"osob")
	 case Hunter:cmd_misja(id,"Pierwszy Boj","To twoje pierwsze zadanie<br>Uzyj swoich mocy i umiejetnosci<br>Zadaj z kuszy 1500 dmg","Do tej pory zadales",player_expstat[id],"dmg")
	 case Skrytobojca:cmd_misja(id,"Pierwszy Boj","To twoje pierwsze zadanie<br>Uzyj swoich mocy i umiejetnosci<br>Zadaj z UZI 1025 dmg","Do tej pory zadales",player_expstat[id],"dmg")
	 case Kameleon,Bard,Golem,Legionista:cmd_misja(id,"Pierwszy Boj","To twoje pierwsze zadanie<br>Uzyj swoich mocy i umiejetnosci<br>Zadaj 1025 dmg","Do tej pory zadales",player_expstat[id],"dmg")
	 case Wilk:cmd_misja(id,"Rosliny","Rosliny sa ci posluszne<br>masz szanse ze unieruchomia przeciwnika<br>do dziela wyprobuj to<br>Unieruchom 10 graczy","Do tej pory unieruchomiles",player_expstat[id],"osob")
	 case Skoczek:cmd_misja(id,"Kucak","Zaczynasz Gre na Naszym Serwerze<br>Posiadasz dar szybkiego przemieszczania<br>(duck na 3 sekundy)<br>Uzyj kucaka 20 razy","Kucles",player_expstat[id],"razy")
	 case Lajt:cmd_misja(id,"Pierwszy Boj","To twoje pierwsze zadanie<br>Uzyj swoich mocy i umiejetnosci<br>Zadaj z Glock 1025 dmg","Do tej pory zadales",player_expstat[id],"dmg")
	 default:cmd_misja(id,"Poczekaj","Niestety nasz mistrz gry<br>Nie zdolal jeszcze dodac misj do tej klasy<br>Nie martw sie<br>Poczekaj max 2 dni","",player_expstat[id],"")

i w case 1 jest pierwszy quest dla danej klasy ? Case 2 drugi itd ? A w case potem wypisuje klasy i nazwę misji ?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych