hmm kiedys robilem wojny gildi (na oddzielnym serw) ,zapomnialem usunac wszystkiego
odwiedzA ta czasowa wytrzymałość jest jakaś losowa ?
dajartefakt(id, itemnum1)czas w minutach/sekundach
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 09.06.2012 13:29
odwiedzA ta czasowa wytrzymałość jest jakaś losowa ?
dajartefakt(id, itemnum1)czas w minutach/sekundach
Napisano 09.06.2012 14:07
new czasjaki,minuty,godziny
czasjaki = player_wytrzymalosc[id]
godziny = czasjaki/3600
minuty= (player_wytrzymalosc[id]-godziny*3600)/60
minuty = czasjaki/60
case 6:
{
player_artefakt[id] = 26
player_wytrzymalosc[id] = 10000
}
case 7:
{
player_artefakt[id] = 31
player_wytrzymalosc[id] = 10000
Użytkownik ogieR- edytował ten post 09.06.2012 14:10
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
Napisano 09.06.2012 14:47
Napisano 09.06.2012 15:22
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
Napisano 09.06.2012 16:32
Aaa, chyba że tak.. Wszystko się wyjaśniło Tworzenie gildii dałeś od bodajże 25/33lvl (nie pamiętam, zmieniłem sobie na 50 już), a zapraszanie graczy jeśli się jest liderem jest dostępne od 10lvl, troszkę bez sensu. Jeśli założył gildie mając >24lvl, to wiadomo, że zawsze będzie mieć >10lvl, by zapraszać. No chyba, że odejmujesz za karę graczom lvl, ale taka opcja jakoś mi nie przechodzi Zauważyłem, że strasznie kombinowałeś z 'g_spid', i aż nie wiem czy się nie jebnąłeś kilka razy, bo ja się zgubiłem, notuje sobie krok po kroku co się dzieje z tym spedem i nie ogarniam, wczytując dajesz mu inne wartości, speed konkretny to 'SPEED+=g_spid[id]-20', a wyświetlasz bodajże, że gracz ma +g_spid[id]/35 ;d
Co do tego z case to ok, zwracam honor, ale są też przykłady, gdzie wszędzie wywołujesz jedno menu np i tam już chyba nie zmienia się czasu ^.^
public gildia_wybierz_Callback1(id, menu, item) {
new id2 = oddaj_id[item];
if(id2 == id || !equal(nazwa_zalozycial[id],nazwa_zalozycial[id2])) return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
Napisano 09.06.2012 18:20
Użytkownik Stachuu :D ?? edytował ten post 09.06.2012 18:21
Napisano 10.06.2012 08:40
Napisano 10.06.2012 09:52
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
Napisano 10.06.2012 14:47
Napisano 12.06.2012 08:26
Napisano 12.06.2012 18:49
Napisano 14.06.2012 14:05
Napisano 14.06.2012 14:37
Napisano 14.06.2012 14:45
#define SERVER_IP "91.203.133.251:27060" // testowka
Napisano 14.06.2012 20:50
Napisano 14.06.2012 22:18
Użytkownik bakmjp edytował ten post 14.06.2012 22:22
Napisano 15.06.2012 10:23
Napisano 15.06.2012 13:48
Napisano 15.06.2012 14:48
case 1: { switch(player_class[id]) { case Xardas:cmd_misja(id,"NaLegionistaa","Zaczynasz Gre na Naszym Serwerze<br>Znalazles Latarke<br>Moze to twoje przeznaczenie??<br>Naswietl 20 osob","Do tej pory naswietliles",player_expstat[id],"osob") case Merial:cmd_misja(id,"NaLegionistaa","Zaczynasz Gre na Naszym Serwerze<br>Posiadasz umiejetnosc tworzenia piorunow<br> Jednak Jestes niedoswiadczony<br>Uzyj piorunu 5 x","Do tej pory uzyles",player_expstat[id],"razy") case Rycerz,Teleporter:cmd_misja(id,"NaLegionistaa","Zaczynasz Gre na Naszym Serwerze<br>Widzisz ze masz na sobie pancerz<br>Nie zwlekaj. Przetestuj go!<br>Odbij pocisk 50 razy","na razie odbiles",player_expstat[id],"pociskow") case Ninja:cmd_misja(id,"Pierwszy Boj","To twoje pierwsze zadanie<br>Uzyj swoich mocy i umiejetnosci ,<br>Czujesz ze znajdziesz nowy Noz <br>Zabij 15 przeciwnikow","Do tej pory zabiles",player_expstat[id],"osob") case Baal:cmd_misja(id,"Nozownik","To twoje pierwsze zadanie<br>Uzyj swoich mocy i umiejetnosci<br>Posiadasz 3x wiekszy dmg z noza<br>Zabij 5 przeciwnikow z noza","Do tej pory zabiles",player_expstat[id],"osob") case Elf:cmd_misja(id,"Kopiej","To twoje pierwsze zadanie<br>Uzyj swoich mocy<br>Posiadasz umiejetnosc kopjowania itemow<br>Skopjuj item 20 razy","Skopjowales juz",player_expstat[id],"razy") case Morderca:cmd_misja(id,"Awp","To twoje pierwsze zadanie<br>Uzyj swoich mocy<br>Posiadasz awp +60%dmg<br>Zabij 20 osob z awp","Zabiles",player_expstat[id],"osob") case Wiking:cmd_misja(id,"Przyjazn","Lubisz Ninja??<br>Trzeba zniszczyc to plugawe nasienie<br>Nie zapomnij o swoich zdolnosciach<br>Zabij 5 Ninja","Zabiles",player_expstat[id],"osob") case Nekromanta,Mnich:cmd_misja(id,"Mnich","To twoje pierwsze zadanie<br>Uzyj swoich mocy!!<br>Posiadasz umiejetnosc ozywiania ludzi<br>Uzdrow 30 osob","Uzdrow",player_expstat[id],"osob") case Wampir,Pred,Czolg:cmd_misja(id,"Pierwszy Boj","To twoje pierwsze zadanie<br>Uzyj swoich mocy i umiejetnosci<br>Zabij 25 przeciwnikow","Do tej pory zabiles",player_expstat[id],"osob") case Hunter:cmd_misja(id,"Pierwszy Boj","To twoje pierwsze zadanie<br>Uzyj swoich mocy i umiejetnosci<br>Zadaj z kuszy 1500 dmg","Do tej pory zadales",player_expstat[id],"dmg") case Skrytobojca:cmd_misja(id,"Pierwszy Boj","To twoje pierwsze zadanie<br>Uzyj swoich mocy i umiejetnosci<br>Zadaj z UZI 1025 dmg","Do tej pory zadales",player_expstat[id],"dmg") case Kameleon,Bard,Golem,Legionista:cmd_misja(id,"Pierwszy Boj","To twoje pierwsze zadanie<br>Uzyj swoich mocy i umiejetnosci<br>Zadaj 1025 dmg","Do tej pory zadales",player_expstat[id],"dmg") case Wilk:cmd_misja(id,"Rosliny","Rosliny sa ci posluszne<br>masz szanse ze unieruchomia przeciwnika<br>do dziela wyprobuj to<br>Unieruchom 10 graczy","Do tej pory unieruchomiles",player_expstat[id],"osob") case Skoczek:cmd_misja(id,"Kucak","Zaczynasz Gre na Naszym Serwerze<br>Posiadasz dar szybkiego przemieszczania<br>(duck na 3 sekundy)<br>Uzyj kucaka 20 razy","Kucles",player_expstat[id],"razy") case Lajt:cmd_misja(id,"Pierwszy Boj","To twoje pierwsze zadanie<br>Uzyj swoich mocy i umiejetnosci<br>Zadaj z Glock 1025 dmg","Do tej pory zadales",player_expstat[id],"dmg") default:cmd_misja(id,"Poczekaj","Niestety nasz mistrz gry<br>Nie zdolal jeszcze dodac misj do tej klasy<br>Nie martw sie<br>Poczekaj max 2 dni","",player_expstat[id],"")i w case 1 jest pierwszy quest dla danej klasy ? Case 2 drugi itd ? A w case potem wypisuje klasy i nazwę misji ?
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych