Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Dodatkowe dmg z broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blondyneczka ;*

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:177
  • Lokalizacja:Wrocławek
Offline

Napisano 31.05.2012 12:51

Część .! Posiadam kod na dodatkowe dmg w ,którym ustawiam + ile ma ją być. Lecz jak będzie wyglądał kod na 2x większe obrażenia ???

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!ma_perk[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
        
        if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
        return HAM_IGNORED;
}


#2 Kołodziej

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 84
Zaawansowany

  • Postów:522
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 31.05.2012 14:17

nie ma na 2x dmg jest na 1/x z broni oraz tym co ty dysponujesz.
  • +
  • -
  • -3
CoD Fast Exp 31.186.83.235:27056 Dołączona grafika

CoD 300 Lvl+West 89.231.6.12:27035 Dołączona grafika

#3 Blondyneczka ;*

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:177
  • Lokalizacja:Wrocławek
Offline

Napisano 31.05.2012 14:22

Czyli co, nie można zrobić aby klasa miała 2 razy większe dmg ???

#4 Kołodziej

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 84
Zaawansowany

  • Postów:522
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 31.05.2012 14:29

nie ale możesz zwiększyć dmg zrobić dmg + int lub 1/x z broni innych możliwości nie ma.
  • +
  • -
  • -3
CoD Fast Exp 31.186.83.235:27056 Dołączona grafika

CoD 300 Lvl+West 89.231.6.12:27035 Dołączona grafika

#5 Blondyneczka ;*

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:177
  • Lokalizacja:Wrocławek
Offline

Napisano 31.05.2012 14:41

Widziałem na serwerze ,że klasa posiada 2x dmg ;/

#6 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 31.05.2012 14:47

nie ale możesz zwiększyć dmg zrobić dmg + int lub 1/x z broni innych możliwości nie ma.


Co ty człowieku chrzanisz? Nie znasz się a wypowiadasz i dodatkowo wprowadzasz w błąd, idź kolegom w szkole takie kity pociskaj a nie na forum piszesz.
Tu masz na 2* większy dmg
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
                if(!is_user_connected(idattacker))
                                return HAM_IGNORED;
                
                if(!ma_perk[idattacker])
                                return HAM_IGNORED;
                
                if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
                                cod_inflict_damage(idattacker, this, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
                
                return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#7 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 31.05.2012 14:50

Nie słuchaj w ogóle kolodzieja.
Aby zmienić parametr dla funkcji z HamSandwich, używasz funkcji SetHamParamTYP, gdzie za TYP wpisujesz typ zmienianego typu parametrów, tj.:W Twoim przypadku,
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
SetHamParamFloat(4, damage*2);

return HAM_IGNORED;
}


Użyjesz SetHamParamFloat(4, damage*2); w ten sposób zmieniając parametr 4. (numerujemy od 1) na damage (obrażenia) *2, czyli, de facto, powodując jego zwiększenie dwukrotnie.
Użyjesz SetHamParamFloat, gdyż jest to parametr typu Float.

edit. Edycja dot. dwóch literówek, mnożnik był od samego początku. Dodatkowo opisałem wszystkie typy SetHamParam, zamiast tylko 3 i skrótu "m.in."

Użytkownik benio101 edytował ten post 31.05.2012 15:01


#8 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 31.05.2012 14:50

Toz góry nie będzie działało (brak mnożnika albo ślepy jestem)

Spróbuj tego.

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
  return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
{
  damage*=2;
}
SetHamParamFloat(4, damage);
return HAM_IGNORED;
}

@Down i w tym samym czasie :D

Użytkownik CheQ edytował ten post 31.05.2012 16:08

  • +
  • -
  • 2

b_560_95_1.png


#9 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 31.05.2012 14:53

@up: napisałeś to samo, co ja, tylko w innej formie :)

#10 Blondyneczka ;*

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:177
  • Lokalizacja:Wrocławek
Offline

Napisano 31.05.2012 15:13

kolodziej dzięki za wprowadzenie w błąd.

Dzięki wam !
Temat do zamknięcia.

#11 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 31.05.2012 22:33

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych