public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Dodatkowe dmg z broni
Temat rozp.
Blondyneczka ;*
, 31.05.2012 12:51
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31.05.2012 12:51
Część .! Posiadam kod na dodatkowe dmg w ,którym ustawiam + ile ma ją być. Lecz jak będzie wyglądał kod na 2x większe obrażenia ???
#3
Napisano 31.05.2012 14:22
Czyli co, nie można zrobić aby klasa miała 2 razy większe dmg ???
#5
Napisano 31.05.2012 14:41
Widziałem na serwerze ,że klasa posiada 2x dmg ;/
#6
Napisano 31.05.2012 14:47
nie ale możesz zwiększyć dmg zrobić dmg + int lub 1/x z broni innych możliwości nie ma.
Co ty człowieku chrzanisz? Nie znasz się a wypowiadasz i dodatkowo wprowadzasz w błąd, idź kolegom w szkole takie kity pociskaj a nie na forum piszesz.
Tu masz na 2* większy dmg
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964
#7 Gość_21977_*
Napisano 31.05.2012 14:50
Nie słuchaj w ogóle kolodzieja.
Aby zmienić parametr dla funkcji z HamSandwich, używasz funkcji SetHamParamTYP, gdzie za TYP wpisujesz typ zmienianego typu parametrów, tj.:
Użyjesz SetHamParamFloat(4, damage*2); w ten sposób zmieniając parametr 4. (numerujemy od 1) na damage (obrażenia) *2, czyli, de facto, powodując jego zwiększenie dwukrotnie.
Użyjesz SetHamParamFloat, gdyż jest to parametr typu Float.
edit. Edycja dot. dwóch literówek, mnożnik był od samego początku. Dodatkowo opisałem wszystkie typy SetHamParam, zamiast tylko 3 i skrótu "m.in."
Aby zmienić parametr dla funkcji z HamSandwich, używasz funkcji SetHamParamTYP, gdzie za TYP wpisujesz typ zmienianego typu parametrów, tj.:
- SetHamParamFloat dla zmiany parametru zmiennoprzecinkowego (float)
- SetHamParamInteger dla zmiany parametru liczby całkowitej (integer)
- SetHamParamString dla zmiany parametru ciągu znaków (string)
- SetHamParamEntity dla zmiany parametru bytu (entity)
- SetHamParamTraceResult dla zmiany parametru ścieżki (tracing)
- SetHamParamVector dla zmiany parametru wektora (vector)
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
SetHamParamFloat(4, damage*2);
return HAM_IGNORED;
}
Użyjesz SetHamParamFloat(4, damage*2); w ten sposób zmieniając parametr 4. (numerujemy od 1) na damage (obrażenia) *2, czyli, de facto, powodując jego zwiększenie dwukrotnie.
Użyjesz SetHamParamFloat, gdyż jest to parametr typu Float.
edit. Edycja dot. dwóch literówek, mnożnik był od samego początku. Dodatkowo opisałem wszystkie typy SetHamParam, zamiast tylko 3 i skrótu "m.in."
Użytkownik benio101 edytował ten post 31.05.2012 15:01
#8
Napisano 31.05.2012 14:50
Toz góry nie będzie działało (brak mnożnika albo ślepy jestem)
Spróbuj tego.
@Down i w tym samym czasie
Spróbuj tego.
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET) { damage*=2; } SetHamParamFloat(4, damage); return HAM_IGNORED; }
@Down i w tym samym czasie
Użytkownik CheQ edytował ten post 31.05.2012 16:08
#9 Gość_21977_*
Napisano 31.05.2012 14:53
@up: napisałeś to samo, co ja, tylko w innej formie
#11
Napisano 31.05.2012 22:33
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych