public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!ma_perk[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
        
        if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
        return HAM_IGNORED;
}
					
					Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
 
	[ROZWIĄZANE] Dodatkowe dmg z broni
			
				
					
						
					
					#1
					![[ROZWIĄZANE] Dodatkowe dmg z broni: post #1](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 31.05.2012 12:51
			
				
					
						
					
					#3
					![[ROZWIĄZANE] Dodatkowe dmg z broni: post #3](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 31.05.2012 14:22
			
				
					
						
					
					#5
					![[ROZWIĄZANE] Dodatkowe dmg z broni: post #5](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 31.05.2012 14:41
			
				
					
						
					
					#6
					![[ROZWIĄZANE] Dodatkowe dmg z broni: post #6](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 31.05.2012 14:47
nie ale możesz zwiększyć dmg zrobić dmg + int lub 1/x z broni innych możliwości nie ma.
Co ty człowieku chrzanisz? Nie znasz się a wypowiadasz i dodatkowo wprowadzasz w błąd, idź kolegom w szkole takie kity pociskaj a nie na forum piszesz.
Tu masz na 2* większy dmg
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
                if(!is_user_connected(idattacker))
                                return HAM_IGNORED;
                
                if(!ma_perk[idattacker])
                                return HAM_IGNORED;
                
                if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
                                cod_inflict_damage(idattacker, this, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
                
                return HAM_IGNORED;
}
					
					
			
				
					
						
					
					#7
					![[ROZWIĄZANE] Dodatkowe dmg z broni: post #7](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) Gość_21977_*
					
				
				
				
					
	Gość_21977_*
				
			
				
			
			
			Napisano 31.05.2012 14:50
Aby zmienić parametr dla funkcji z HamSandwich, używasz funkcji SetHamParamTYP, gdzie za TYP wpisujesz typ zmienianego typu parametrów, tj.:
- SetHamParamFloat dla zmiany parametru zmiennoprzecinkowego (float) dla zmiany parametru zmiennoprzecinkowego (float)
- SetHamParamInteger dla zmiany parametru liczby całkowitej (integer) dla zmiany parametru liczby całkowitej (integer)
- SetHamParamString dla zmiany parametru ciągu znaków (string) dla zmiany parametru ciągu znaków (string)
- SetHamParamEntity dla zmiany parametru bytu (entity) dla zmiany parametru bytu (entity)
- SetHamParamTraceResult dla zmiany parametru ścieżki (tracing) dla zmiany parametru ścieżki (tracing)
- SetHamParamVector dla zmiany parametru wektora (vector) dla zmiany parametru wektora (vector)
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
SetHamParamFloat(4, damage*2);
return HAM_IGNORED;
}
Użyjesz SetHamParamFloat(4, damage*2); w ten sposób zmieniając parametr 4. (numerujemy od 1) na damage (obrażenia) *2, czyli, de facto, powodując jego zwiększenie dwukrotnie.
Użyjesz SetHamParamFloat, gdyż jest to parametr typu Float.
edit. Edycja dot. dwóch literówek, mnożnik był od samego początku. Dodatkowo opisałem wszystkie typy SetHamParam, zamiast tylko 3 i skrótu "m.in."
Użytkownik benio101 edytował ten post 31.05.2012 15:01
			
				
					
						
					
					#8
					![[ROZWIĄZANE] Dodatkowe dmg z broni: post #8](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 31.05.2012 14:50
Spróbuj tego.
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
  return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
{
  damage*=2;
}
SetHamParamFloat(4, damage);
return HAM_IGNORED;
}
@Down i w tym samym czasie
 
					
					Użytkownik CheQ edytował ten post 31.05.2012 16:08
			
				
					
						
					
					#9
					![[ROZWIĄZANE] Dodatkowe dmg z broni: post #9](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) Gość_21977_*
					
				
				
				
					
	Gość_21977_*
				
			
				
			
			
			Napisano 31.05.2012 14:53
 
					
					
			
				
					
						
					
					#11
					![[ROZWIĄZANE] Dodatkowe dmg z broni: post #11](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/icon_share.png) 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 31.05.2012 22:33
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
 raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
 raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 Temat jest zamknięty
 Temat jest zamknięty 
				
				



 
				
				 
				
				 
				
				







