Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 27.05.2012 11:49
1.Pacyfikator
zdrowie 20
inta 0
wytrzymalosc 0
kondycja 10
bronie m4a1 , deagle
dostaje m4a1 + 10 dmg z niego i +15 wytrzymalosci
2.Kamelon
zdrowie 15
inta 0
wytrzymalosc 0
kondycja
bronie m4a1 , ak47
z m4a1 ubrany jest jak ct a z ak47 jak tt
3.Lekarz
zdrowie 20
inta 0
wytrzymalosc 20
kondycja 15
bronie xm 1014
posiada 2 apteczki , moze uleczac ludzi
4.Farciarz
zdrowie 10
inta 5
wytrzymalosc 20
kondycja 20
bronie scout he famas
1/2 scout 1/3 he
5. elektryk
zdrowie 20
inta 20
wytrzymalosc 20
kondycja 20
bronie aug
2 blyskawice 50 + inta
6.lekki snajper
zdrowie 25
inta 0
wytrzymalosc 10
kondycja 15
bronie scout elite flashbang
1/2 scoyt nie slychac jego krokow
7.Intrygant
zdrowie 15
inta 15
wytrzymalosc 15
kondycja 15
bronie m4a1 flash
1/5 szans na pojawienie sie na respie przeciwnika, posiada stroj wroga
Bardzo proszę o zrobienie powyzszych klasa
Daje +++
Zapraszam na cod moda
IP: 188.165.22.36:27066
friendlyfire: off
sloty: 11
Duzo klas i perkow
Serdecznie zapraszam
#2
Napisano 27.05.2012 12:24
3maj elektryka
Załączone pliki
#3
Napisano 27.05.2012 12:27
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
native cod_add_wskrzes(id, ile)
new sprite_white;
new ilosc_apteczek_gracza[33];
new const nazwa[] = "Lekarz";
new const opis[] = "Posiada 2 apteczki , moze uleczac ludzi";
new const bronie = (1<<CSW_XM1014);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin("Medyk", "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_think("medkit","MedkitThink");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/w_medkit.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
cod_add_wskrzes(id, 1)
ma_klase[id] = true
}
public cod_class_disabled(id)
{
cod_add_wskrzes(id, 0)
ma_klase[id] = false
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ilosc_apteczek_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ;
drop_to_floor(ent);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public MedkitThink(ent)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);
if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
continue;
new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
new zdrowie = get_user_health(pid);
new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
}
entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();
entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
public client_disconnect(id)
{
/* Apteczki */
new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(entApteczki > 0)
{
if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entApteczki);
entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
}
}
public Nowa_Runda()
{
/* Apteczki */
new entApteczka = find_ent_by_class(-1, "medkit");
while(entApteczka > 0)
{
remove_entity(entApteczka);
entApteczka = find_ent_by_class(entApteczka, "medkit");
}
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[id])
{
cod_add_wskrzes(id, 1)
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 27.05.2012 12:27
#4
Napisano 27.05.2012 12:28
Załączone pliki
#5
Napisano 27.05.2012 12:34
Zapraszam na cod moda
IP: 188.165.22.36:27066
friendlyfire: off
sloty: 11
Duzo klas i perkow
Serdecznie zapraszam
#6
Napisano 27.05.2012 12:37
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Farciarz";
new const opis[] = "Posiada 1/2 scout oraz 1/3 he";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 27.05.2012 12:38
#7
Napisano 27.05.2012 12:42
Zapraszam na cod moda
IP: 188.165.22.36:27066
friendlyfire: off
sloty: 11
Duzo klas i perkow
Serdecznie zapraszam
#8
Napisano 27.05.2012 12:52
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>
new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";
new const nazwa[] = "Elektryk";
new const opis[] = "Masz 2 blyskawice. ( Uzycie: klawisz E )";
new const bronie = (1<<CSW_AUG);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;
new ma_klase[33]
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
precache_sound(gszSound);
}
{
ma_klase[id] = 0;
ilosc_blyskawic[id] = 0;
}
public cod_class_skill_used(id) {
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
if(!ilosc_blyskawic[id]) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);
if(is_user_alive(ofiara)){
if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_blyskawic[id]--;
puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity ) // start entity
write_short( endEntity ) // end entity
write_short( iSprite ) // model
write_byte( startFrame ) // starting frame
write_byte( frameRate ) // frame rate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // line width
write_byte( noise ) // noise amplitude
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // scroll speed
message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);
remove_entity(ent);
//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
public ResetHUD(id) {
if(ma_klase[id] == 1) {
ilosc_blyskawic[id] = 2;
}
}
#9
Napisano 27.05.2012 12:54
Zapraszam na cod moda
IP: 188.165.22.36:27066
friendlyfire: off
sloty: 11
Duzo klas i perkow
Serdecznie zapraszam
#11
Napisano 27.05.2012 13:02
Zapraszam na cod moda
IP: 188.165.22.36:27066
friendlyfire: off
sloty: 11
Duzo klas i perkow
Serdecznie zapraszam
#12
Napisano 27.05.2012 17:46
w klasie farciarz nie dziala 1/2 scout i 1/3 he
Użytkownik wanard edytował ten post 27.05.2012 17:18
Zapraszam na cod moda
IP: 188.165.22.36:27066
friendlyfire: off
sloty: 11
Duzo klas i perkow
Serdecznie zapraszam
#13
Napisano 27.05.2012 20:05
Lekarz:
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> native cod_add_wskrzes(id, ile) new sprite_white; new ilosc_apteczek_gracza[33]; new const nazwa[] = "Lekarz"; new const opis[] = "Posiada 2 apteczki , moze uleczac ludzi"; new const bronie = (1<<CSW_XM1014); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 15; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin("Medyk", "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_think("medkit","MedkitThink"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public plugin_precache() { sprite_white = precache_model("sprites/white.spr"); precache_model("models/w_medkit.mdl"); } public cod_class_enabled(id) { ilosc_apteczek_gracza[id] = 2; cod_add_wskrzes(id, 1) ma_klase[id] = true } public cod_class_disabled(id) { cod_add_wskrzes(id, 0) ma_klase[id] = false } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_apteczek_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!"); return PLUGIN_CONTINUE; } ilosc_apteczek_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit"); entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT); entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin); entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1); entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl"); set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ; drop_to_floor(ent); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1); return PLUGIN_CONTINUE; } public MedkitThink(ent) { if(!is_valid_ent(ent)) return PLUGIN_CONTINUE; new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new dist = 300; new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5); if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1) { new Float:forigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (get_user_team(pid) != get_user_team(id)) continue; new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid); new zdrowie = get_user_health(pid); new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0; if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie); } entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5); return PLUGIN_CONTINUE; } if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id)) { remove_entity(ent); return PLUGIN_CONTINUE; } if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time()) set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ); new Float:forigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(forigin[i]); message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] ); write_coord( iOrigin[2] ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] + dist ); write_coord( iOrigin[2] + dist ); write_short( sprite_white ); write_byte( 0 ); // startframe write_byte( 0 ); // framerate write_byte( 10 ); // life write_byte( 10 ); // width write_byte( 255 ); // noise write_byte( 255 ); // r, g, b write_byte( 100 );// r, g, b write_byte( 100 ); // r, g, b write_byte( 128 ); // brightness write_byte( 0 ); // speed message_end(); entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5); return PLUGIN_CONTINUE; } public ResetHUD(id) ilosc_apteczek_gracza[id] = 2; public client_disconnect(id) { /* Apteczki */ new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit"); while(entApteczki > 0) { if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entApteczki); entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit"); } } public Nowa_Runda() { /* Apteczki */ new entApteczka = find_ent_by_class(-1, "medkit"); while(entApteczka > 0) { remove_entity(entApteczka); entApteczka = find_ent_by_class(entApteczka, "medkit"); } } public Spawn(id) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[id]) { cod_add_wskrzes(id, 1) ilosc_apteczek_gracza[id] = 2; } return PLUGIN_CONTINUE; }
nie pokazuje sie w klasach na serwie
Zapraszam na cod moda
IP: 188.165.22.36:27066
friendlyfire: off
sloty: 11
Duzo klas i perkow
Serdecznie zapraszam
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Polaczenie informacji HUD.Napisany przez SHiBBy., 12.11.2025 |
|
|
|||
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod






codclass_Kameleon.amxx







