Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Prosze o kilka klas

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 wanard

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:103
  • GG:
  • Lokalizacja:poznan
Offline

Napisano 27.05.2012 11:49

proszę o zrobienie kilka klasa (darmowych)

1.Pacyfikator
zdrowie 20
inta 0
wytrzymalosc 0
kondycja 10
bronie m4a1 , deagle
dostaje m4a1 + 10 dmg z niego i +15 wytrzymalosci


2.Kamelon
zdrowie 15
inta 0
wytrzymalosc 0
kondycja
bronie m4a1 , ak47
z m4a1 ubrany jest jak ct a z ak47 jak tt


3.Lekarz
zdrowie 20
inta 0
wytrzymalosc 20
kondycja 15
bronie xm 1014
posiada 2 apteczki , moze uleczac ludzi

4.Farciarz
zdrowie 10
inta 5
wytrzymalosc 20
kondycja 20
bronie scout he famas
1/2 scout 1/3 he


5. elektryk
zdrowie 20
inta 20
wytrzymalosc 20
kondycja 20
bronie aug
2 blyskawice 50 + inta


6.lekki snajper
zdrowie 25
inta 0
wytrzymalosc 10
kondycja 15
bronie scout elite flashbang
1/2 scoyt nie slychac jego krokow

7.Intrygant
zdrowie 15
inta 15
wytrzymalosc 15
kondycja 15
bronie m4a1 flash
1/5 szans na pojawienie sie na respie przeciwnika, posiada stroj wroga



Bardzo proszę o zrobienie powyzszych klasa
Daje +++
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na cod moda

IP: 188.165.22.36:27066

friendlyfire: off

sloty: 11

Duzo klas i perkow

Serdecznie zapraszam


#2 Nie znasz mnie

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:48
  • Imię:Dominik (Szczepan)
  • Lokalizacja:OSTASZEWO
Offline

Napisano 27.05.2012 12:24

masz kameleona

3maj elektryka

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

#3 sCerR..*!

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 27.05.2012 12:27

Lekarz:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
native cod_add_wskrzes(id, ile)
new sprite_white;
new ilosc_apteczek_gracza[33];
new const nazwa[] = "Lekarz";
new const opis[] = "Posiada 2 apteczki , moze uleczac ludzi";
new const bronie = (1<<CSW_XM1014);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin("Medyk", "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_think("medkit","MedkitThink");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/w_medkit.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
cod_add_wskrzes(id, 1)
ma_klase[id] = true
}

public cod_class_disabled(id)
{
		cod_add_wskrzes(id, 0)
		ma_klase[id] = false
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

ilosc_apteczek_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )  ;
drop_to_floor(ent);

entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public MedkitThink(ent)
{
				if(!is_valid_ent(ent))
								return PLUGIN_CONTINUE;
				new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);
if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
  new Float:forigin[3];
  entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

  new entlist[33];
  new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

  for (new i=0; i < numfound; i++)
  {
   new pid = entlist[i];
  
   if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
	continue;
  
   new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
   new zdrowie = get_user_health(pid);
   new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
   if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
  }

  entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
  entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
  remove_entity(ent);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
  set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );

new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
	
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
  iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);

	
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
public client_disconnect(id)
{
		/* Apteczki */
		new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
		while(entApteczki > 0)
		{
				if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
						remove_entity(entApteczki);
				entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
		}
}
public Nowa_Runda()
{
		/* Apteczki */
		new entApteczka = find_ent_by_class(-1, "medkit");
		while(entApteczka > 0)
		{
				remove_entity(entApteczka);
				entApteczka = find_ent_by_class(entApteczka, "medkit");
		}	  
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
  return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[id])
{
  cod_add_wskrzes(id, 1)
  ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 27.05.2012 12:27

  • +
  • -
  • 1

#4 Nie znasz mnie

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:48
  • Imię:Dominik (Szczepan)
  • Lokalizacja:OSTASZEWO
Offline

Napisano 27.05.2012 12:28

.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

#5 wanard

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:103
  • GG:
  • Lokalizacja:poznan
Offline

Napisano 27.05.2012 12:34

dzięki czekam na reszte
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na cod moda

IP: 188.165.22.36:27066

friendlyfire: off

sloty: 11

Duzo klas i perkow

Serdecznie zapraszam


#6 sCerR..*!

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 27.05.2012 12:37

Farciarz:



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "Farciarz";
new const opis[]	= "Posiada 1/2 scout oraz 1/3 he";
new const bronie	= (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

}

public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && random_num(1,2) == 1)
				cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

		if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && random_num(1,3) == 1)
				cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 27.05.2012 12:38

  • +
  • -
  • 1

#7 wanard

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:103
  • GG:
  • Lokalizacja:poznan
Offline

Napisano 27.05.2012 12:42

w elektryku nie dzialaja pioruny
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na cod moda

IP: 188.165.22.36:27066

friendlyfire: off

sloty: 11

Duzo klas i perkow

Serdecznie zapraszam


#8 sCerR..*!

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 27.05.2012 12:52

Elektryk:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>
new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";
new const nazwa[] = "Elektryk";
new const opis[] = "Masz 2 blyskawice. ( Uzycie: klawisz E )";
new const bronie = (1<<CSW_AUG);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;
new ma_klase[33]
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
precache_sound(gszSound);
}
{
ma_klase[id] = 0;
ilosc_blyskawic[id] = 0;
}
public cod_class_skill_used(id) {
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
if(!ilosc_blyskawic[id]) {
  return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);

if(is_user_alive(ofiara)){
  if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
   return PLUGIN_HANDLED;
  }
 
  if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
   client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
   return PLUGIN_HANDLED;
  }
  poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
  ilosc_blyskawic[id]--;
  puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity )	    // start entity
write_short( endEntity )	    // end entity
write_short( iSprite )		    // model
write_byte( startFrame )	    // starting frame
write_byte( frameRate )		    // frame rate
write_byte( life )			    // life
write_byte( width )			    // line width
write_byte( noise )			    // noise amplitude
write_byte( red )			    // red
write_byte( green )			    // green
write_byte( blue )			    // blue
write_byte( alpha )			    // brightness
write_byte( speed )			    // scroll speed
message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);

remove_entity(ent);

//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);

//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public ResetHUD(id) {
if(ma_klase[id] == 1) {
  ilosc_blyskawic[id] = 2;
}
}

  • +
  • -
  • 1

#9 wanard

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:103
  • GG:
  • Lokalizacja:poznan
Offline

Napisano 27.05.2012 12:54

thx
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na cod moda

IP: 188.165.22.36:27066

friendlyfire: off

sloty: 11

Duzo klas i perkow

Serdecznie zapraszam


#10 sCerR..*!

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 27.05.2012 13:00

Jeśli by nie działały pioruny sprawdz czy masz te pliki:
/valve/sprites/lgtning.spr
/cstrike/sound/ambience/thunder_clap.wav

Załączone pliki


Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 27.05.2012 13:01

  • +
  • -
  • 1

#11 wanard

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:103
  • GG:
  • Lokalizacja:poznan
Offline

Napisano 27.05.2012 13:02

ok
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na cod moda

IP: 188.165.22.36:27066

friendlyfire: off

sloty: 11

Duzo klas i perkow

Serdecznie zapraszam


#12 wanard

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:103
  • GG:
  • Lokalizacja:poznan
Offline

Napisano 27.05.2012 17:46

Ok czekam na reszte klas

w klasie farciarz nie dziala 1/2 scout i 1/3 he

Użytkownik wanard edytował ten post 27.05.2012 17:18

  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na cod moda

IP: 188.165.22.36:27066

friendlyfire: off

sloty: 11

Duzo klas i perkow

Serdecznie zapraszam


#13 wanard

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:103
  • GG:
  • Lokalizacja:poznan
Offline

Napisano 27.05.2012 20:05

zrobi ktos reszte klas??

Lekarz:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
native cod_add_wskrzes(id, ile)
new sprite_white;
new ilosc_apteczek_gracza[33];
new const nazwa[] = "Lekarz";
new const opis[] = "Posiada 2 apteczki , moze uleczac ludzi";
new const bronie = (1<<CSW_XM1014);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin("Medyk", "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_think("medkit","MedkitThink");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/w_medkit.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
cod_add_wskrzes(id, 1)
ma_klase[id] = true
}

public cod_class_disabled(id)
{
		cod_add_wskrzes(id, 0)
		ma_klase[id] = false
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

ilosc_apteczek_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )  ;
drop_to_floor(ent);

entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public MedkitThink(ent)
{
				if(!is_valid_ent(ent))
								return PLUGIN_CONTINUE;
				new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);
if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
  new Float:forigin[3];
  entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

  new entlist[33];
  new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

  for (new i=0; i < numfound; i++)
  {
   new pid = entlist[i];
  
   if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
	continue;
  
   new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
   new zdrowie = get_user_health(pid);
   new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
   if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
  }

  entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
  entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
  remove_entity(ent);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
  set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );

new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
	
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
  iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);

	
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
public client_disconnect(id)
{
		/* Apteczki */
		new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
		while(entApteczki > 0)
		{
				if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
						remove_entity(entApteczki);
				entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
		}
}
public Nowa_Runda()
{
		/* Apteczki */
		new entApteczka = find_ent_by_class(-1, "medkit");
		while(entApteczka > 0)
		{
				remove_entity(entApteczka);
				entApteczka = find_ent_by_class(entApteczka, "medkit");
		}	  
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
  return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[id])
{
  cod_add_wskrzes(id, 1)
  ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}



nie pokazuje sie w klasach na serwie
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na cod moda

IP: 188.165.22.36:27066

friendlyfire: off

sloty: 11

Duzo klas i perkow

Serdecznie zapraszam


#14 sCerR..*!

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 27.05.2012 20:35

Sprawdź to:

Poprawiony "Lekarz"
Poprawiony "Farciarz"

Załączone pliki


Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 27.05.2012 20:36

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych