Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 27.05.2012 11:49
1.Pacyfikator
zdrowie 20
inta 0
wytrzymalosc 0
kondycja 10
bronie m4a1 , deagle
dostaje m4a1 + 10 dmg z niego i +15 wytrzymalosci
2.Kamelon
zdrowie 15
inta 0
wytrzymalosc 0
kondycja
bronie m4a1 , ak47
z m4a1 ubrany jest jak ct a z ak47 jak tt
3.Lekarz
zdrowie 20
inta 0
wytrzymalosc 20
kondycja 15
bronie xm 1014
posiada 2 apteczki , moze uleczac ludzi
4.Farciarz
zdrowie 10
inta 5
wytrzymalosc 20
kondycja 20
bronie scout he famas
1/2 scout 1/3 he
5. elektryk
zdrowie 20
inta 20
wytrzymalosc 20
kondycja 20
bronie aug
2 blyskawice 50 + inta
6.lekki snajper
zdrowie 25
inta 0
wytrzymalosc 10
kondycja 15
bronie scout elite flashbang
1/2 scoyt nie slychac jego krokow
7.Intrygant
zdrowie 15
inta 15
wytrzymalosc 15
kondycja 15
bronie m4a1 flash
1/5 szans na pojawienie sie na respie przeciwnika, posiada stroj wroga
Bardzo proszę o zrobienie powyzszych klasa
Daje +++
Zapraszam na cod moda
IP: 188.165.22.36:27066
friendlyfire: off
sloty: 11
Duzo klas i perkow
Serdecznie zapraszam
#2
Napisano 27.05.2012 12:24
3maj elektryka
Załączone pliki
#3
Napisano 27.05.2012 12:27
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> native cod_add_wskrzes(id, ile) new sprite_white; new ilosc_apteczek_gracza[33]; new const nazwa[] = "Lekarz"; new const opis[] = "Posiada 2 apteczki , moze uleczac ludzi"; new const bronie = (1<<CSW_XM1014); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 15; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin("Medyk", "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_think("medkit","MedkitThink"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public plugin_precache() { sprite_white = precache_model("sprites/white.spr"); precache_model("models/w_medkit.mdl"); } public cod_class_enabled(id) { ilosc_apteczek_gracza[id] = 2; cod_add_wskrzes(id, 1) ma_klase[id] = true } public cod_class_disabled(id) { cod_add_wskrzes(id, 0) ma_klase[id] = false } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_apteczek_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!"); return PLUGIN_CONTINUE; } ilosc_apteczek_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit"); entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT); entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin); entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1); entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl"); set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ; drop_to_floor(ent); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1); return PLUGIN_CONTINUE; } public MedkitThink(ent) { if(!is_valid_ent(ent)) return PLUGIN_CONTINUE; new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new dist = 300; new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5); if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1) { new Float:forigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (get_user_team(pid) != get_user_team(id)) continue; new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid); new zdrowie = get_user_health(pid); new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0; if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie); } entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5); return PLUGIN_CONTINUE; } if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id)) { remove_entity(ent); return PLUGIN_CONTINUE; } if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time()) set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ); new Float:forigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(forigin[i]); message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] ); write_coord( iOrigin[2] ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] + dist ); write_coord( iOrigin[2] + dist ); write_short( sprite_white ); write_byte( 0 ); // startframe write_byte( 0 ); // framerate write_byte( 10 ); // life write_byte( 10 ); // width write_byte( 255 ); // noise write_byte( 255 ); // r, g, b write_byte( 100 );// r, g, b write_byte( 100 ); // r, g, b write_byte( 128 ); // brightness write_byte( 0 ); // speed message_end(); entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5); return PLUGIN_CONTINUE; } public ResetHUD(id) ilosc_apteczek_gracza[id] = 2; public client_disconnect(id) { /* Apteczki */ new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit"); while(entApteczki > 0) { if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entApteczki); entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit"); } } public Nowa_Runda() { /* Apteczki */ new entApteczka = find_ent_by_class(-1, "medkit"); while(entApteczka > 0) { remove_entity(entApteczka); entApteczka = find_ent_by_class(entApteczka, "medkit"); } } public Spawn(id) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[id]) { cod_add_wskrzes(id, 1) ilosc_apteczek_gracza[id] = 2; } return PLUGIN_CONTINUE; }
Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 27.05.2012 12:27
#4
Napisano 27.05.2012 12:28
Załączone pliki
#5
Napisano 27.05.2012 12:34
Zapraszam na cod moda
IP: 188.165.22.36:27066
friendlyfire: off
sloty: 11
Duzo klas i perkow
Serdecznie zapraszam
#6
Napisano 27.05.2012 12:37
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Farciarz"; new const opis[] = "Posiada 1/2 scout oraz 1/3 he"; new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 20; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && random_num(1,3) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); }
Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 27.05.2012 12:38
#7
Napisano 27.05.2012 12:42
Zapraszam na cod moda
IP: 188.165.22.36:27066
friendlyfire: off
sloty: 11
Duzo klas i perkow
Serdecznie zapraszam
#8
Napisano 27.05.2012 12:52
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <ColorChat> new sprite; new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33]; new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav"; new const nazwa[] = "Elektryk"; new const opis[] = "Masz 2 blyskawice. ( Uzycie: klawisz E )"; new const bronie = (1<<CSW_AUG); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 20; new ma_klase[33] public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public plugin_precache() { sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr"); precache_sound(gszSound); } { ma_klase[id] = 0; ilosc_blyskawic[id] = 0; } public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED; if(!ilosc_blyskawic[id]) { return PLUGIN_HANDLED; } new ofiara, body; get_user_aiming(id, ofiara, body); if(is_user_alive(ofiara)){ if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) { return PLUGIN_HANDLED; } if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) { client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek."); return PLUGIN_HANDLED; } poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_blyskawic[id]--; puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5); } return PLUGIN_HANDLED; } stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) { message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY ) write_byte( TE_BEAMENTS ) write_short( startEntity ) // start entity write_short( endEntity ) // end entity write_short( iSprite ) // model write_byte( startFrame ) // starting frame write_byte( frameRate ) // frame rate write_byte( life ) // life write_byte( width ) // line width write_byte( noise ) // noise amplitude write_byte( red ) // red write_byte( green ) // green write_byte( blue ) // blue write_byte( alpha ) // brightness write_byte( speed ) // scroll speed message_end() } puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){ //Obrazenia new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica"); cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK); remove_entity(ent); //Piorun Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10); //Dzwiek emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id] == 1) { ilosc_blyskawic[id] = 2; } }
#9
Napisano 27.05.2012 12:54
Zapraszam na cod moda
IP: 188.165.22.36:27066
friendlyfire: off
sloty: 11
Duzo klas i perkow
Serdecznie zapraszam
#11
Napisano 27.05.2012 13:02
Zapraszam na cod moda
IP: 188.165.22.36:27066
friendlyfire: off
sloty: 11
Duzo klas i perkow
Serdecznie zapraszam
#12
Napisano 27.05.2012 17:46
w klasie farciarz nie dziala 1/2 scout i 1/3 he
Użytkownik wanard edytował ten post 27.05.2012 17:18
Zapraszam na cod moda
IP: 188.165.22.36:27066
friendlyfire: off
sloty: 11
Duzo klas i perkow
Serdecznie zapraszam
#13
Napisano 27.05.2012 20:05
Lekarz:
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> native cod_add_wskrzes(id, ile) new sprite_white; new ilosc_apteczek_gracza[33]; new const nazwa[] = "Lekarz"; new const opis[] = "Posiada 2 apteczki , moze uleczac ludzi"; new const bronie = (1<<CSW_XM1014); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 15; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin("Medyk", "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_think("medkit","MedkitThink"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public plugin_precache() { sprite_white = precache_model("sprites/white.spr"); precache_model("models/w_medkit.mdl"); } public cod_class_enabled(id) { ilosc_apteczek_gracza[id] = 2; cod_add_wskrzes(id, 1) ma_klase[id] = true } public cod_class_disabled(id) { cod_add_wskrzes(id, 0) ma_klase[id] = false } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_apteczek_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!"); return PLUGIN_CONTINUE; } ilosc_apteczek_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit"); entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT); entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin); entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1); entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl"); set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ; drop_to_floor(ent); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1); return PLUGIN_CONTINUE; } public MedkitThink(ent) { if(!is_valid_ent(ent)) return PLUGIN_CONTINUE; new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new dist = 300; new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5); if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1) { new Float:forigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (get_user_team(pid) != get_user_team(id)) continue; new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid); new zdrowie = get_user_health(pid); new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0; if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie); } entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5); return PLUGIN_CONTINUE; } if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id)) { remove_entity(ent); return PLUGIN_CONTINUE; } if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time()) set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ); new Float:forigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(forigin[i]); message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] ); write_coord( iOrigin[2] ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] + dist ); write_coord( iOrigin[2] + dist ); write_short( sprite_white ); write_byte( 0 ); // startframe write_byte( 0 ); // framerate write_byte( 10 ); // life write_byte( 10 ); // width write_byte( 255 ); // noise write_byte( 255 ); // r, g, b write_byte( 100 );// r, g, b write_byte( 100 ); // r, g, b write_byte( 128 ); // brightness write_byte( 0 ); // speed message_end(); entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5); return PLUGIN_CONTINUE; } public ResetHUD(id) ilosc_apteczek_gracza[id] = 2; public client_disconnect(id) { /* Apteczki */ new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit"); while(entApteczki > 0) { if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entApteczki); entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit"); } } public Nowa_Runda() { /* Apteczki */ new entApteczka = find_ent_by_class(-1, "medkit"); while(entApteczka > 0) { remove_entity(entApteczka); entApteczka = find_ent_by_class(entApteczka, "medkit"); } } public Spawn(id) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[id]) { cod_add_wskrzes(id, 1) ilosc_apteczek_gracza[id] = 2; } return PLUGIN_CONTINUE; }
nie pokazuje sie w klasach na serwie
Zapraszam na cod moda
IP: 188.165.22.36:27066
friendlyfire: off
sloty: 11
Duzo klas i perkow
Serdecznie zapraszam
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych