Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Nie dziala mi 1/x z broni

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 JM25

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:23
  • Imię:Jakub
Offline

Napisano 26.05.2012 23:09

Witajcie proszę o pomoc, probuje zrobic klase ze scout 1/4 ale mi nie wychodzi i nie wiem gdzie robie blad jezeli ktos mi pomoze będę wdzieczny oraz dam + :)


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool: ma_klase[33];	  
new const nazwa[]   = "ProSnajper";
new const opis[]	= "1/4 z scout, m4a1";
new const bronie	= (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
  

public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(!ma_klase[idattacker])
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(damagebits & DMG_BULLET)
		{
				new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			  
				if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1)
						cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
					  
		}
	  
		return HAM_IGNORED;
}

to zrobilem ale 1/4 nie dziala ;(
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych