#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "Trup"; new const opis[] = "Posiada nóż i jest niewidzialny."; new const bronie = 0; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 25; new const inteligencja = -5; new const wytrzymalosc = 10; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); } public cod_class_enabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0); }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Usunięcie początkowej broni z klasy
#1
Napisano 18.05.2012 20:12
#2
Napisano 18.05.2012 20:24
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#3
Napisano 18.05.2012 20:35
@UP sądząć po tym:
if(daj_c4[id]) {
give_item(id, "weapon_c4");
mogę się mylić ale poco mu dajesz c4 ?
Użytkownik BloodMan edytował ten post 18.05.2012 20:39
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#4
Napisano 18.05.2012 20:44


@@ Odpowiedź : Po to, bo gdy graczowi się wylosuje bomba i mu zabierzesz bronie to, żeby bomba zwróciła się spowrotem, proste

Użytkownik ogieR- edytował ten post 18.05.2012 20:45
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#5
Napisano 18.05.2012 20:51
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#6
Napisano 18.05.2012 20:58

Użytkownik ogieR- edytował ten post 18.05.2012 20:59
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#7
Napisano 18.05.2012 21:01
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#8
Napisano 18.05.2012 21:02
Użytkownik ogieR- edytował ten post 18.05.2012 21:02
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#9
Napisano 18.05.2012 21:05
ps. z restą sam przetestuj i zobacz czy daje pakę
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#10
Napisano 18.05.2012 21:09

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
#11
Napisano 18.05.2012 21:11
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#12
Napisano 18.05.2012 21:14
2. on chce bodajże dla 1 klasy to w sma KLASY a nie edycja silnika :s
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#13
Napisano 18.05.2012 21:18


A pomijając plugin zapomnieliscie o
new const bronie = (1<<CSW_KNIFE);

Użytkownik Kofi24 edytował ten post 18.05.2012 21:22
#14
Napisano 18.05.2012 21:23
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych