Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Usunięcie początkowej broni z klasy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 sCerR..*!

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 18.05.2012 20:12

Proszę, aby ta klasa nie posiadała żadnej broni. Bo gdy zaczyna się runda to w CT klasa ma USP, a w TT ma GLOCK'a.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
	   
new const nazwa[]   = "Trup";
new const opis[]    = "Posiada nóż i jest niewidzialny.";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 25;
new const inteligencja = -5;
new const wytrzymalosc = 10;
   
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
   
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
}

  • +
  • -
  • 0

#2 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 18.05.2012 20:24

Łap : http://wklej.to/8sV2F
  • +
  • -
  • 1

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#3 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 18.05.2012 20:35

tu masz 100 razy lepszy kod: http://amxx.pl/wklejka/13373698210/

@UP sądząć po tym:

if(daj_c4[id]) {
give_item(id, "weapon_c4");

mogę się mylić ale poco mu dajesz c4 ?

Użytkownik BloodMan edytował ten post 18.05.2012 20:39

  • +
  • -
  • 2

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#4 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 18.05.2012 20:44

Lepszy kod, bo ? Twój ? :giggle: Niech sam oceni, w ten sposób klasa ma możliwość podłożenia bomby + w Twój kod jest 'słaby', jeśli już tak lubisz się dowartościowywać, bo jeśli graczowi się wylosuje paka będąc w TT i mi zabierzesz bronie i dasz kose to wtedy cel mapy nigdy w tej rundzie nie zostanie zrealizowany (bomba) ;> Jak już nie chcesz, by ten gracz mógł podkładać bombę to mi powiedz, zrobię nowe losowanie, dam temu innemu bombę i uprawnienia, na podłożenie jej ; )

@@ Odpowiedź : Po to, bo gdy graczowi się wylosuje bomba i mu zabierzesz bronie to, żeby bomba zwróciła się spowrotem, proste ;>

Użytkownik ogieR- edytował ten post 18.05.2012 20:45

  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#5 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 18.05.2012 20:51

@UP mój kod jest łatwiejszy i co najważniejsze DOSTAJEMY PAKE!
  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#6 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 18.05.2012 20:58

Mogę w tym momencie polemizować, chyba jak sobie ją 'namalujesz'. Usuwasz graczowi wszystkie bronie i dajesz na nowo nóż, a gdzie informacja o bombie ? Hmm, nie ma. + po co drugi event z Spawn'em ? :facepalm: Są te same flagi przy rejestrowaniu pierwszego, więc rejestrowanie drugiego jest zbędne. Prostszy kod ? Nie koniecznie co proste jest lepsze, a bonusowo co z tego, że jest 'prostszy' ? Skompiluję, wgra i się będzie cieszyć ;_)

Użytkownik ogieR- edytował ten post 18.05.2012 20:59

  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#7 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 18.05.2012 21:01

proszę wersja z 1 spawnem nie dwoma: http://amxx.pl/wklejka/13373712460/
  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#8 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 18.05.2012 21:02

Co nie zmienia faktu, że mój pluginek jest bardziej komfortowy i ma bombę ; d

Użytkownik ogieR- edytował ten post 18.05.2012 21:02

  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#9 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 18.05.2012 21:05

DAJmy sobie spokój z kodem on wybierze...

ps. z restą sam przetestuj i zobacz czy daje pakę
  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#10 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 391
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 18.05.2012 21:09

O bożeno w głownym pliku coda, czyt. silniku trzeba to edytowac ;)
  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#11 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 18.05.2012 21:11

Nic nie trzeba robić w silniku cod'a ; ) Klasy ingerują oddzielnie, po wywołaniu standardu z silnika.
  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#12 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 18.05.2012 21:14

1. można w silniku ale to by było dla wszystkich klas ( chyba )
2. on chce bodajże dla 1 klasy to w sma KLASY a nie edycja silnika :s
  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#13 Kofi24

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:25
  • Lokalizacja:Chorzow
Offline

Napisano 18.05.2012 21:18

Jest na to plugin :mur: :mur:
A pomijając plugin zapomnieliscie o
new const bronie    = (1<<CSW_KNIFE);
:facepalm2: O najważniejszym?

Użytkownik Kofi24 edytował ten post 18.05.2012 21:22

  • +
  • -
  • 0

#14 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 18.05.2012 21:23

Co do 2 części to faktycznie, nie zwróciłem uwagi, myślałem, że autor już sobie to zrobił.. A co do 1 to autor chciał - autor dostał.
  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych