Pls Hel me Pls
Użytkownik ReeKe edytował ten post 16.05.2012 17:33
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 16.05.2012 17:29
Użytkownik ReeKe edytował ten post 16.05.2012 17:33
Napisano 17.05.2012 00:30
Jestem Nowy !!!
Napisano 17.05.2012 00:43
public PokazInformacje(id)znajdz w silniku cod'a i wyedytuj, wiecej bez sma nie pomozemy
Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]
Napisano 17.05.2012 15:23
Użytkownik ReeKe edytował ten post 17.05.2012 15:26
Napisano 17.05.2012 17:53
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
new hp = get_user_health(target);
set_hudmessage(79, 102, 210, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[EXP : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Inteligencja : %i]^n[Kondycja : %i]^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], inteligencja_gracza[target], kondycja_gracza[target], hp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
new hp = get_user_health(id);
set_hudmessage(79, 102, 210, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[EXP : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Napisano 17.05.2012 18:51
Użytkownik ReeKe edytował ten post 17.05.2012 19:04
Napisano 17.05.2012 20:49
Użytkownik MagikGK edytował ten post 17.05.2012 20:50
Napisano 17.05.2012 21:29
Napisano 18.05.2012 14:24
Napisano 18.05.2012 20:43
Napisano 19.05.2012 11:04
Napisano 24.05.2012 13:11
Napisano 24.05.2012 13:18
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych