Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Pomoc przy modelach.
#1
Napisano 16.03.2009 00:36
Mam serwer DeathRun i chciałbym go jakoś "urozmaicić".
Mianowicie chciałbym modele dziewczyn dla drużyn TT i CT [bez wpisywania [b]setinfo "_girl" "tak"[/b] w konsolę]
http://amxx.pl/viewt... ... le postaci
Chciałbym aby te modele były dostępne dla każdego na serwerze, nie zależnie czy wybierze się Artica czy Guerilla
Dam pomógł
#2
Napisano 16.03.2009 15:46
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "g"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "emblaze"
public client_authorized(id)
{
client_cmd(id,"setinfo _gril ^"tak^"")
}
#3
Napisano 16.03.2009 15:48
Błędyclient_cmd(id,"setinfo _gril ^"tak^"")
#4
Napisano 16.03.2009 16:00
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "g"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "emblaze"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public client_authorized(id)
{
client_cmd(id,"setinfo _gril ^"tak^"")
}
#5
Napisano 16.03.2009 16:19
Każdy będzie miał inne modele, bez wpisywania tego setinfo w konsolę?
#6
Napisano 16.03.2009 16:23
Szogunnnn, wgraj tamten plugin micza i to sma co dał wizu wklej tu http://amxx.pl/Kompilator.php i ten powstaly plugin tez wgraj i powinno działać
#7
Napisano 16.03.2009 16:28
#8
Napisano 16.03.2009 16:35
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "g"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "emblaze"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("TeamInfo","team_assign","a")
}
public client_authorized(id)
{
client_cmd(id,"setinfo _girl ^"tak^"")
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/ctgirl/ctgirl.mdl")
precache_model("models/player/agirl/agirl.mdl")
}
public team_assign()
{
new id=read_data(1)
new info[8]
get_user_info(id,"_girl",info,7)
if(equal(info,"tak")||equal(info,"Tak")||equal(info,"TAK")||equal(info,"yes")||equal(info,"YES"))
{
new team[32]
read_data(2,team,31)
if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"agirl")
if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"ctgirl")
}
}
tu są dwa pluginy w jednym
#9
Napisano 16.03.2009 16:52
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
enum
{
CS_TEAM_UNASSIGNED = 0,
CS_TEAM_TT,
CS_TEAM_CT,
CS_TEAM_SPEC
};
static const modelpath_tt[512] = "gracz/tt.mdl";
static const modelpath_ct[512] = "gracz/ct.mdl";
public plugin_init()
{
register_plugin("plugin", "1.0", "darkman");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn_post", 1);
}
public player_spawn_post(id)
{
new tim = entity_get_int(id, EV_INT_team);
switch(tim)
{
case CS_TEAM_TT:
{
entity_set_string(id, EV_SZ_model, modelpath_tt);
}
case CS_TEAM_CT:
{
entity_set_string(id, EV_SZ_model, modelpath_ct);
}
}
}
public plugin_precache()
{
precache_model(modelpath_ct);
precache_model(modelpath_tt);
}
folder wejściowy w początkowych zmiennych to /models.
static const modelpath_tt[512] = "gracz/tt.mdl"; static const modelpath_ct[512] = "gracz/ct.mdl";
tu zmieniasz ścieżki do modeli
#10
Napisano 16.03.2009 18:21
#11
Napisano 16.03.2009 18:23
#12
Napisano 16.03.2009 18:34
#include <amxmodx>
#include <engine>
enum
{
CS_TEAM_UNASSIGNED = 0,
CS_TEAM_TT,
CS_TEAM_CT,
CS_TEAM_SPEC
};
static const modelpath_tt[512] = "models/gracz/tt.mdl";
static const modelpath_ct[512] = "models/gracz/ct.mdl";
public plugin_init()
{
register_plugin("plugin", "1.0", "darkman");
register_event("TeamInfo","Team","a");
}
public Team()
{
new id = read_data(1) ;
new tim = entity_get_int(id, EV_INT_team);
switch(tim)
{
case CS_TEAM_TT:
{
entity_set_string(id, EV_SZ_model, modelpath_tt);
}
case CS_TEAM_CT:
{
entity_set_string(id, EV_SZ_model, modelpath_ct);
}
}
}
public plugin_precache()
{
precache_model(modelpath_ct);
precache_model(modelpath_tt);
}
#13
Napisano 16.03.2009 18:44
#14
Napisano 16.03.2009 18:46
[ Dodano: 16-03-2009, 18:54 ]
#include <amxmodx>
#include <engine>
enum
{
CS_TEAM_UNASSIGNED = 0,
CS_TEAM_TT,
CS_TEAM_CT,
CS_TEAM_SPEC
};
static const modelpath_tt[512] = "gracz/tt.mdl";
static const modelpath_ct[512] = "gracz/ct.mdl";
public plugin_init()
{
register_plugin("plugin", "1.0", "darkman");
register_event("TeamInfo","Team","a");
}
public Team()
{
new id = read_data(1) ;
new tim = entity_get_int(id, EV_INT_team);
switch(tim)
{
case CS_TEAM_TT:
{
entity_set_string(id, EV_SZ_model, modelpath_tt);
}
case CS_TEAM_CT:
{
entity_set_string(id, EV_SZ_model, modelpath_ct);
}
}
}
public plugin_precache()
{
static pmodelt[512], pmodelct[512];
format(pmodelt, 511, "models/%s", modelpath_tt);
format(pmodelct, 511, "models/%s", modelpath_ct);
precache_model(pmodelt);
precache_model(pmodelct);
}
#15
Napisano 16.03.2009 19:08
#16
Napisano 17.03.2009 14:43
#17
Napisano 17.03.2009 15:24
#18
Napisano 17.03.2009 16:07
#19
Napisano 17.03.2009 17:31
#20
Napisano 17.03.2009 17:58
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









