Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pomoc przy modelach.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
27 odpowiedzi w tym temacie

#21 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 17.03.2009 18:03

DaddyKuba, i co ci to da xD ??

Ps. Jak coś wymyśle to napisze ;)
  • +
  • -
  • 0

#22 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 17.03.2009 18:26

Skompiluj to
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>

public plugin_init()
{
    register_plugin("g","2.0","emblaze")
    register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
}

public client_connect(id)
{
    client_cmd(id,"setinfo ^"_girl^" ^"tak^"")
} 

public endRound()
{
    client_cmd(0,"setinfo ^"_girl^" ^"tak^"")	
}

wrzuć na serwer i powiedz czy działa
  • +
  • -
  • 0

#23 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 17.03.2009 18:33

Mi$^, _girl nie musi być w ""

Ps. może tak zadziała:

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <cstrike> 

#define PLUGIN "g" 
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "emblaze" 

public plugin_init() { 
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
    register_event("TeamInfo","team_assign","a")
    register_clcmd("say /girl" , "girl")
    
    
} 

public client_authorized(id) 
{ 
    client_cmd(id,"setinfo _girl ^"tak^"") 
} 

public plugin_precache() 
{ 
    precache_model("models/player/ctgirl/ctgirl.mdl") 
    precache_model("models/player/agirl/agirl.mdl") 
} 

public team_assign() 
{ 
    new id=read_data(1) 
    new info[8] 
    get_user_info(id,"_girl",info,7) 
    if(equal(info,"tak")||equal(info,"Tak")||equal(info,"TAK")||equal(info,"yes")||equal(info,"YES")) 
    { 
        new team[32] 
        read_data(2,team,31) 
        
        if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"agirl") 
        if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"ctgirl") 
    } 
}

public girl (id) {
    client_cmd(id,"setinfo _girl ^"tak^"") 
}

i powiedz czy działa to, albo to co Mi$^ podał ;> ^^
  • +
  • -
  • 0

#24 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 17.03.2009 18:47

Każda z nowych wersji będzie działać bo wy zamiast girl dawaliście gril

ła m_gierl.sma z emblaz'a modyfikacja zmodyfikowana przeze mnie xD
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <csx>

public plugin_init() {
	register_plugin("Girls :]", "0.1", "Miczu")
	register_event("TeamInfo","team_assign","a")
	register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
}

public plugin_precache()
{ 
	precache_model("models/player/ctgirl/ctgirl.mdl")
	precache_model("models/player/agirl/agirl.mdl")
}

public client_connect(id)
{
    client_cmd(id,"setinfo ^"_girl^" ^"tak^"")
} 

public endRound()
{
    client_cmd(0,"setinfo ^"_girl^" ^"tak^"")	
}

public team_assign()
{
	new id=read_data(1)
	new info[8]
	get_user_info(id,"_girl",info,7)
	if(equal(info,"tak")||equal(info,"Tak")||equal(info,"TAK")||equal(info,"yes")||equal(info,"YES"))
	{
		new team[32]
		read_data(2,team,31)
		
		if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"agirl")
		if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"ctgirl")
	}
}

@Miczu
Dzięki za info o csx :)
  • +
  • -
  • 0

#25 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 17.03.2009 22:04

Mi$^, niepotrzebny modul csx

PS. ciagle mnie dziwi czemu po prostu nie usuniecie fragmentu odpowiedzialnego za sprawdzanie infa i zostawicie samo zmienianie modelu xD

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <cstrike> 

public plugin_init() { 
    register_plugin("Girls :]", "0.1", "Miczu") 
    register_event("TeamInfo","team_assign","a") 
} 

public plugin_precache() 
{ 
    precache_model("models/player/ctgirl/ctgirl.mdl") 
    precache_model("models/player/agirl/agirl.mdl") 
} 

public team_assign() 
{ 
    new id=read_data(1) 
    new team[32] 
    read_data(2,team,31) 
       
    if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"agirl") 
    if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"ctgirl") 
    
}

PS. upraszczane plugi powinny miec mniej kodu niz oryginal ;>
  • +
  • -
  • 0

#26 Szogun

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:191
Offline

Napisano 18.03.2009 13:22

Nie działa.

Wszystkie postacie wyglądają jak terro.

Ścieżkę do modelu mam:
models/gracz/terror.mdl

Więc powinno to chyba tak wyglądać:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
    register_plugin("Girls :]", "0.1", "Miczu")
    register_event("TeamInfo","team_assign","a")
}

public plugin_precache()
{
    precache_model("models/gracz/terror.mdl")
    precache_model("models/gracz/terror.mdl")
}

public team_assign()
{
    new id=read_data(1)
    new team[32]
    read_data(2,team,31)
       
    if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"terror")
    if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"terror")
   
}

  • +
  • -
  • 0

#27 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 18.03.2009 21:26

Szogunnnn, nazwa folderu i modelu musza byc takie same
  • +
  • -
  • 0

#28 Szogun

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:191
Offline

Napisano 19.03.2009 07:32

czyli powinienem mieć:

models/terror/terror.mdl

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych