Ps. Jak coś wymyśle to napisze
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Pomoc przy modelach.
Temat rozp. Szogun, 16.03.2009 00:36
27 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 17.03.2009 18:03
DaddyKuba, i co ci to da
??
Ps. Jak coś wymyśle to napisze
Ps. Jak coś wymyśle to napisze
#22
Napisano 17.03.2009 18:26
Skompiluj to
wrzuć na serwer i powiedz czy działa
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>
public plugin_init()
{
register_plugin("g","2.0","emblaze")
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
}
public client_connect(id)
{
client_cmd(id,"setinfo ^"_girl^" ^"tak^"")
}
public endRound()
{
client_cmd(0,"setinfo ^"_girl^" ^"tak^"")
}wrzuć na serwer i powiedz czy działa
#23
Napisano 17.03.2009 18:33
Mi$^, _girl nie musi być w ""
Ps. może tak zadziała:
i powiedz czy działa to, albo to co Mi$^ podał ;>
Ps. może tak zadziała:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "g"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "emblaze"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("TeamInfo","team_assign","a")
register_clcmd("say /girl" , "girl")
}
public client_authorized(id)
{
client_cmd(id,"setinfo _girl ^"tak^"")
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/ctgirl/ctgirl.mdl")
precache_model("models/player/agirl/agirl.mdl")
}
public team_assign()
{
new id=read_data(1)
new info[8]
get_user_info(id,"_girl",info,7)
if(equal(info,"tak")||equal(info,"Tak")||equal(info,"TAK")||equal(info,"yes")||equal(info,"YES"))
{
new team[32]
read_data(2,team,31)
if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"agirl")
if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"ctgirl")
}
}
public girl (id) {
client_cmd(id,"setinfo _girl ^"tak^"")
}i powiedz czy działa to, albo to co Mi$^ podał ;>
#24
Napisano 17.03.2009 18:47
Każda z nowych wersji będzie działać bo wy zamiast girl dawaliście gril
ła m_gierl.sma z emblaz'a modyfikacja zmodyfikowana przeze mnie
@Miczu
Dzięki za info o csx
ła m_gierl.sma z emblaz'a modyfikacja zmodyfikowana przeze mnie
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <csx>
public plugin_init() {
register_plugin("Girls :]", "0.1", "Miczu")
register_event("TeamInfo","team_assign","a")
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/ctgirl/ctgirl.mdl")
precache_model("models/player/agirl/agirl.mdl")
}
public client_connect(id)
{
client_cmd(id,"setinfo ^"_girl^" ^"tak^"")
}
public endRound()
{
client_cmd(0,"setinfo ^"_girl^" ^"tak^"")
}
public team_assign()
{
new id=read_data(1)
new info[8]
get_user_info(id,"_girl",info,7)
if(equal(info,"tak")||equal(info,"Tak")||equal(info,"TAK")||equal(info,"yes")||equal(info,"YES"))
{
new team[32]
read_data(2,team,31)
if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"agirl")
if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"ctgirl")
}
}@Miczu
Dzięki za info o csx
#25
Napisano 17.03.2009 22:04
Mi$^, niepotrzebny modul csx
PS. ciagle mnie dziwi czemu po prostu nie usuniecie fragmentu odpowiedzialnego za sprawdzanie infa i zostawicie samo zmienianie modelu
PS. upraszczane plugi powinny miec mniej kodu niz oryginal ;>
PS. ciagle mnie dziwi czemu po prostu nie usuniecie fragmentu odpowiedzialnego za sprawdzanie infa i zostawicie samo zmienianie modelu
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
public plugin_init() {
register_plugin("Girls :]", "0.1", "Miczu")
register_event("TeamInfo","team_assign","a")
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/ctgirl/ctgirl.mdl")
precache_model("models/player/agirl/agirl.mdl")
}
public team_assign()
{
new id=read_data(1)
new team[32]
read_data(2,team,31)
if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"agirl")
if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"ctgirl")
}PS. upraszczane plugi powinny miec mniej kodu niz oryginal ;>
#26
Napisano 18.03.2009 13:22
Nie działa.
Wszystkie postacie wyglądają jak terro.
Ścieżkę do modelu mam:
models/gracz/terror.mdl
Więc powinno to chyba tak wyglądać:
Wszystkie postacie wyglądają jak terro.
Ścieżkę do modelu mam:
models/gracz/terror.mdl
Więc powinno to chyba tak wyglądać:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
public plugin_init() {
register_plugin("Girls :]", "0.1", "Miczu")
register_event("TeamInfo","team_assign","a")
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/gracz/terror.mdl")
precache_model("models/gracz/terror.mdl")
}
public team_assign()
{
new id=read_data(1)
new team[32]
read_data(2,team,31)
if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"terror")
if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"terror")
}
#27
Napisano 18.03.2009 21:26
Szogunnnn, nazwa folderu i modelu musza byc takie same
#28
Napisano 19.03.2009 07:32
czyli powinienem mieć:
models/terror/terror.mdl
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









