Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Pomoc przy modelach.
#1
Napisano 16.03.2009 00:36
Mam serwer DeathRun i chciałbym go jakoś "urozmaicić".
Mianowicie chciałbym modele dziewczyn dla drużyn TT i CT [bez wpisywania [b]setinfo "_girl" "tak"[/b] w konsolę]
http://amxx.pl/viewt... ... le postaci
Chciałbym aby te modele były dostępne dla każdego na serwerze, nie zależnie czy wybierze się Artica czy Guerilla
Dam pomógł
#2
Napisano 16.03.2009 15:46
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "g" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "emblaze" public client_authorized(id) { client_cmd(id,"setinfo _gril ^"tak^"") }
#3
Napisano 16.03.2009 15:48
Błędyclient_cmd(id,"setinfo _gril ^"tak^"")
#4
Napisano 16.03.2009 16:00
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "g" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "emblaze" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public client_authorized(id) { client_cmd(id,"setinfo _gril ^"tak^"") }
#5
Napisano 16.03.2009 16:19
Każdy będzie miał inne modele, bez wpisywania tego setinfo w konsolę?
#6
Napisano 16.03.2009 16:23
Szogunnnn, wgraj tamten plugin micza i to sma co dał wizu wklej tu http://amxx.pl/Kompilator.php i ten powstaly plugin tez wgraj i powinno działać
#7
Napisano 16.03.2009 16:28
#8
Napisano 16.03.2009 16:35
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #define PLUGIN "g" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "emblaze" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("TeamInfo","team_assign","a") } public client_authorized(id) { client_cmd(id,"setinfo _girl ^"tak^"") } public plugin_precache() { precache_model("models/player/ctgirl/ctgirl.mdl") precache_model("models/player/agirl/agirl.mdl") } public team_assign() { new id=read_data(1) new info[8] get_user_info(id,"_girl",info,7) if(equal(info,"tak")||equal(info,"Tak")||equal(info,"TAK")||equal(info,"yes")||equal(info,"YES")) { new team[32] read_data(2,team,31) if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"agirl") if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"ctgirl") } }
tu są dwa pluginy w jednym skompilujj i zainstaluj i teraz powinno ci działać ;>
#9
Napisano 16.03.2009 16:52
#include <amxmodx> #include <engine> #include <hamsandwich> enum { CS_TEAM_UNASSIGNED = 0, CS_TEAM_TT, CS_TEAM_CT, CS_TEAM_SPEC }; static const modelpath_tt[512] = "gracz/tt.mdl"; static const modelpath_ct[512] = "gracz/ct.mdl"; public plugin_init() { register_plugin("plugin", "1.0", "darkman"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn_post", 1); } public player_spawn_post(id) { new tim = entity_get_int(id, EV_INT_team); switch(tim) { case CS_TEAM_TT: { entity_set_string(id, EV_SZ_model, modelpath_tt); } case CS_TEAM_CT: { entity_set_string(id, EV_SZ_model, modelpath_ct); } } } public plugin_precache() { precache_model(modelpath_ct); precache_model(modelpath_tt); }
folder wejściowy w początkowych zmiennych to /models.
static const modelpath_tt[512] = "gracz/tt.mdl"; static const modelpath_ct[512] = "gracz/ct.mdl";
tu zmieniasz ścieżki do modeli
#10
Napisano 16.03.2009 18:21
#11
Napisano 16.03.2009 18:23
#12
Napisano 16.03.2009 18:34
#include <amxmodx> #include <engine> enum { CS_TEAM_UNASSIGNED = 0, CS_TEAM_TT, CS_TEAM_CT, CS_TEAM_SPEC }; static const modelpath_tt[512] = "models/gracz/tt.mdl"; static const modelpath_ct[512] = "models/gracz/ct.mdl"; public plugin_init() { register_plugin("plugin", "1.0", "darkman"); register_event("TeamInfo","Team","a"); } public Team() { new id = read_data(1) ; new tim = entity_get_int(id, EV_INT_team); switch(tim) { case CS_TEAM_TT: { entity_set_string(id, EV_SZ_model, modelpath_tt); } case CS_TEAM_CT: { entity_set_string(id, EV_SZ_model, modelpath_ct); } } } public plugin_precache() { precache_model(modelpath_ct); precache_model(modelpath_tt); }
#13
Napisano 16.03.2009 18:44
#14
Napisano 16.03.2009 18:46
[ Dodano: 16-03-2009, 18:54 ]
#include <amxmodx> #include <engine> enum { CS_TEAM_UNASSIGNED = 0, CS_TEAM_TT, CS_TEAM_CT, CS_TEAM_SPEC }; static const modelpath_tt[512] = "gracz/tt.mdl"; static const modelpath_ct[512] = "gracz/ct.mdl"; public plugin_init() { register_plugin("plugin", "1.0", "darkman"); register_event("TeamInfo","Team","a"); } public Team() { new id = read_data(1) ; new tim = entity_get_int(id, EV_INT_team); switch(tim) { case CS_TEAM_TT: { entity_set_string(id, EV_SZ_model, modelpath_tt); } case CS_TEAM_CT: { entity_set_string(id, EV_SZ_model, modelpath_ct); } } } public plugin_precache() { static pmodelt[512], pmodelct[512]; format(pmodelt, 511, "models/%s", modelpath_tt); format(pmodelct, 511, "models/%s", modelpath_ct); precache_model(pmodelt); precache_model(pmodelct); }
#15
Napisano 16.03.2009 19:08
#16
Napisano 17.03.2009 14:43
#17
Napisano 17.03.2009 15:24
#18
Napisano 17.03.2009 16:07
#19
Napisano 17.03.2009 17:31
#20
Napisano 17.03.2009 17:58
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych