Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pomoc przy modelach.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szogun

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:191
Offline

Napisano 16.03.2009 00:36

Witam!

Mam serwer DeathRun i chciałbym go jakoś "urozmaicić".

Mianowicie chciałbym modele dziewczyn dla drużyn TT i CT [bez wpisywania [b]setinfo "_girl" "tak"[/b] w konsolę]

http://amxx.pl/viewt... ... le postaci


Chciałbym aby te modele były dostępne dla każdego na serwerze, nie zależnie czy wybierze się Artica czy Guerilla


Dam pomógł
  • +
  • -
  • 0

#2 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 16.03.2009 15:46

wgraj tamten plugin i sprubój tego sma(ale wątpie, że zadziała):

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 

#define PLUGIN "g" 
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "emblaze" 

public client_authorized(id) 
{ 
    client_cmd(id,"setinfo _gril ^"tak^"") 
}

  • +
  • -
  • 0

#3 naXe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 269
Wszechwidzący

  • Postów:1 489
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 16.03.2009 15:48

client_cmd(id,"setinfo _gril ^"tak^"")

Błędy

#4 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1 217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 16.03.2009 16:00

emblaze zapomniałeś o plugin_init ;)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "g"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "emblaze"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public client_authorized(id)
{
    client_cmd(id,"setinfo _gril ^"tak^"")
}

  • +
  • -
  • 0

#5 Szogun

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:191
Offline

Napisano 16.03.2009 16:19

wizu, czyli wystarczy że zamiast tamtego początku .SMA wkleje Twój i skompiluje, to będzie działać dla każdego, niezależnie od drużyny i wyboru postaci?

Każdy będzie miał inne modele, bez wpisywania tego setinfo w konsolę? :P
  • +
  • -
  • 0

#6 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 16.03.2009 16:23

wizu, Dzięki za poprawke :D nawet tego nie zauważyłem ;>

Szogunnnn, wgraj tamten plugin micza i to sma co dał wizu wklej tu http://amxx.pl/Kompilator.php i ten powstaly plugin tez wgraj i powinno działać :D
  • +
  • -
  • 0

#7 Szogun

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:191
Offline

Napisano 16.03.2009 16:28

o,O już mi się wszystko pomotało. Mógłbyś tylko z tego .sma zrobić bo już nie czaje.
  • +
  • -
  • 0

#8 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 16.03.2009 16:35

masz oba plugi w jednym sma:

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <cstrike>

#define PLUGIN "g" 
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "emblaze" 

public plugin_init() { 
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event("TeamInfo","team_assign","a")
} 

public client_authorized(id) 
{ 
    client_cmd(id,"setinfo _girl ^"tak^"") 
}

public plugin_precache()
{ 
	precache_model("models/player/ctgirl/ctgirl.mdl")
	precache_model("models/player/agirl/agirl.mdl")
}

public team_assign()
{
	new id=read_data(1)
	new info[8]
	get_user_info(id,"_girl",info,7)
	if(equal(info,"tak")||equal(info,"Tak")||equal(info,"TAK")||equal(info,"yes")||equal(info,"YES"))
	{
		new team[32]
		read_data(2,team,31)
		
		if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"agirl")
		if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"ctgirl")
	}
}

tu są dwa pluginy w jednym xD skompilujj i zainstaluj i teraz powinno ci działać ;>
  • +
  • -
  • 0

#9 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 16.03.2009 16:52

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

enum
{
	CS_TEAM_UNASSIGNED = 0,
	CS_TEAM_TT,
	CS_TEAM_CT,
	CS_TEAM_SPEC
};

static const modelpath_tt[512] = "gracz/tt.mdl";
static const modelpath_ct[512] = "gracz/ct.mdl";

public plugin_init()
{
	register_plugin("plugin", "1.0", "darkman");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn_post", 1);
}

public player_spawn_post(id)
{
	new tim = entity_get_int(id, EV_INT_team);
	switch(tim)
	{
		case CS_TEAM_TT: 
		{
			entity_set_string(id, EV_SZ_model, modelpath_tt);
		}
		case CS_TEAM_CT: 
		{
			entity_set_string(id, EV_SZ_model, modelpath_ct);
		}
	}
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(modelpath_ct);
	precache_model(modelpath_tt);
}

folder wejściowy w początkowych zmiennych to /models.
static const modelpath_tt[512] = "gracz/tt.mdl";
static const modelpath_ct[512] = "gracz/ct.mdl";

tu zmieniasz ścieżki do modeli
  • +
  • -
  • 0

#10 Szogun

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:191
Offline

Napisano 16.03.2009 18:21

darkman, gdy Twój plugin wgrałem, serwer się nawet nie włączył crashowało go. Logi czyste.
  • +
  • -
  • 0

#11 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 16.03.2009 18:23

darkman, musial dodac hamsandwicha :F
  • +
  • -
  • 0

#12 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 16.03.2009 18:34

problem wystąpił poprzez brak modelu i przeze mnie z powodu braku dodania models/, maczu piczu, żeby cie nie bolało, check this:

#include <amxmodx>
#include <engine>

enum
{
    CS_TEAM_UNASSIGNED = 0,
    CS_TEAM_TT,
    CS_TEAM_CT,
    CS_TEAM_SPEC
};

static const modelpath_tt[512] = "models/gracz/tt.mdl";
static const modelpath_ct[512] = "models/gracz/ct.mdl";

public plugin_init()
{
    register_plugin("plugin", "1.0", "darkman");
    register_event("TeamInfo","Team","a");
}

public Team()
{
    new id = read_data(1) ;
    new tim = entity_get_int(id, EV_INT_team);
    switch(tim)
    {
        case CS_TEAM_TT:
        {
            entity_set_string(id, EV_SZ_model, modelpath_tt);
        }
        case CS_TEAM_CT:
        {
            entity_set_string(id, EV_SZ_model, modelpath_ct);
        }
    }
}

public plugin_precache()
{
    precache_model(modelpath_ct);
    precache_model(modelpath_tt);
}

  • +
  • -
  • 0

#13 Szogun

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:191
Offline

Napisano 16.03.2009 18:44

Plugin niby "działa" , modele się pobrały każdemu z osobna, lecz nie widać modeli w grze....
  • +
  • -
  • 0

#14 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 16.03.2009 18:46

jak ja to kocham. jak jedna funkcja czyta z katalogu cstrike a druga z models :? zaraz poprawie

[ Dodano: 16-03-2009, 18:54 ]
#include <amxmodx>
#include <engine>

enum
{
	CS_TEAM_UNASSIGNED = 0,
	CS_TEAM_TT,
	CS_TEAM_CT,
	CS_TEAM_SPEC
};

static const modelpath_tt[512] = "gracz/tt.mdl";
static const modelpath_ct[512] = "gracz/ct.mdl";

public plugin_init()
{
	register_plugin("plugin", "1.0", "darkman");
	register_event("TeamInfo","Team","a");
}

public Team()
{
	new id = read_data(1) ;
	new tim = entity_get_int(id, EV_INT_team);
	switch(tim)
	{
		case CS_TEAM_TT:
		{
			entity_set_string(id, EV_SZ_model, modelpath_tt);
		}
		case CS_TEAM_CT:
		{
			entity_set_string(id, EV_SZ_model, modelpath_ct);
		}
	}
}

public plugin_precache()
{
	static pmodelt[512], pmodelct[512];
	format(pmodelt, 511, "models/%s", modelpath_tt);
	format(pmodelct, 511, "models/%s", modelpath_ct);
	precache_model(pmodelt);
	precache_model(pmodelct);
}

  • +
  • -
  • 0

#15 Szogun

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:191
Offline

Napisano 16.03.2009 19:08

O,o nie działa. Modele na pewno dobrze dodałem bo się ściągały, lecz nie było ich widać na serwerze.......
  • +
  • -
  • 0

#16 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 17.03.2009 14:43

Szogunnnn, probowałeś to co ja podałem w ostatnim poście ??
  • +
  • -
  • 0

#17 Szogun

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:191
Offline

Napisano 17.03.2009 15:24

Tak, właśnie do tego się wypowiedziałem...
  • +
  • -
  • 0

#18 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 17.03.2009 16:07

a jak wpiszesz setinfo _gril "tak" to działa :?:
  • +
  • -
  • 0

#19 Szogun

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:191
Offline

Napisano 17.03.2009 17:31

tak, lecz nie chce aby wpisywali gracze setinfo tylko były dostępne dla KAŻDEGO, rozumiesz?
  • +
  • -
  • 0

#20 DaddyKuba

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 255
Wszechwidzący

  • Postów:1 227
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pszczyna
Offline

Napisano 17.03.2009 17:58

Zrób kopie podstawowych modeli 4x ct i 4x tt ozmieniaj nazwe i wgraj do models/player.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych