Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Taki dźwięk dla tt, a taki ct.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 16.05.2012 14:09

if(get_user_team(id) != get_user_team(i))
client_cmd(i, "spk sound/ttdzwiek/tt_powiedz.wav");
else
client_cmd(i, "spk sound/ctdzwiek/ct_powiedz.wav");

Witam. Czy te funkcję odtworzą dźwięki ( 1 do ct a 2 do tt )?

ps. jeśli by ktoś mógł to proszę podać gotowy codclass_skill_used :D
  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#2 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 16.05.2012 14:16

switch(get_user_team(id))
{
case 1: client_cmd(id, "spk sound/ttdzwiek/tt_powiedz.wav");
case 2: client_cmd(id, "spk sound/ctdzwiek/ct_powiedz.wav");
}

a moze tak da rade ?

#3 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 16.05.2012 16:15

nie chodzi mi oto:P chodzi mi oto że jak w klasie wcisnę e to u tt mówi siema tt, a u ct w tym samym czasie mówi siema ct

Użytkownik BloodMan edytował ten post 16.05.2012 16:16

  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#4 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 16.05.2012 16:50

if(get_user_team(id) != get_user_team(i)) client_cmd(i, "spk sound/ttdzwiek/tt_powiedz.wav");
else client_cmd(i, "spk sound/ctdzwiek/ct_powiedz.wav");


Co to index 'i' ? Jak na razie to tylko wygląda, jeśli Ty jesteś w innym teamie niż 'i' to 'tt_powiedz', a jeśli w tym samym teamie to 'ct_powiedz'. Rozwiązanie pfk jest dobre. A jak chcesz inaczej to zrób pętle dla graczy CT i tam odtwarzaj jeden dźwięk, a potem pętle dla graczy TT i tam 2 dźwiek, według mnie najbardziej pewne, bo tak to może działać (od pfk) wtedy, jeśli gracz kliknie, a nie Ty.

Użytkownik ogieR- edytował ten post 16.05.2012 16:50

  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#5 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 16.05.2012 18:46

@UP to nie jest czasem mój kod :s
  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#6 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 17.05.2012 03:27

Rozwiązanie pfkers jest całkowicie prawidłowe, o ile id gracza przechowujesz w id. Musisz tylko umieścić ten kod w odpowiednim miejscu, tam gdzie ma zostać wywołany ten dźwięk ;)
  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#7 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 17.05.2012 12:11

switch(get_user_team(id))
{
case 1: client_cmd(id, "spk sound/ttdzwiek/tt_powiedz.wav");
case 2: client_cmd(id, "spk sound/ctdzwiek/ct_powiedz.wav");
}

tłumacząc to: switch(get_user_team(id))
na polski: wybierz(team_usera(id))

mogę się mylić ale mi się wydaje że to jest przy wyborze teamu :s
  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#8 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 17.05.2012 13:18

To nie jest przy wyborze teamu
To pobiera numer druzyny i wywołuje się case, w którym ustawiasz co ma się stać.
TT: 1
CT:2
SPECT: 3 (?)

i dla tego
case 1 i 2
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#9 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 18.05.2012 02:44

for(id=1;id<=get_maxplayers();++id){
if(is_user_connected(id) && !is_user_hltv(id)){
switch(get_user_team(id)){
case 1: client_cmd(id, "spk sound/ttdzwiek/tt_powiedz.wav");
case 2: client_cmd(id, "spk sound/ctdzwiek/ct_powiedz.wav");
}
}
}


0 to unassigned, czyli niewybrany Team, np. podczas łączenia z serwerem
1 to Terro
2 to CT
3 to Spect

#10 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 18.05.2012 20:13

mam to was pytanie, a czy ta funkcja jest dobra?:

public xxxxx(id)
{
new num, players[32];
for(new a = 0; a < num; a++)
{
new i = players[a];

if(get_user_team(id) != get_user_team(i))
client_cmd(i, "spk sound/ttdzwiek/tt_powiedz.wav");
else
client_cmd(i, "spk sound/ctdzwiek/ct_powiedz.wavv");
}
}
  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#11 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 18.05.2012 20:28

Nie, a gdzie ustaliłeś num ? players[32] ? Nowa zmienna początkowo jest bez wartości, czyli chyba raczej '0'. Pętla będzie, gdy a jest mniejsze niż 0, ciekawe.. ; /
  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#12 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 19.05.2012 08:36

@UP boże... może wyciągłem z pluginu a ty już ciekawe. Proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#13 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 19.05.2012 09:31

if(get_user_team(id) != get_user_team(i))
client_cmd(i, "spk sound/ttdzwiek/tt_powiedz.wav");
else
client_cmd(i, "spk sound/ctdzwiek/ct_powiedz.wavv");
}
}
To jest też źle.Np. Jeśli będziesz w tt to tt_powiedz wywoła się dla ct'ków "tt_powiedz" a dla tt'ków "ct_powiedz"

Użytkownik radim edytował ten post 19.05.2012 09:33

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#14 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 19.05.2012 09:53

Chłopie ogarnij się, dajesz public'a i się pytasz, czy jest to dobre, to Ci mówię, że nie i czego brakuję. Widzę słabo znosisz krytykę, co jest Twoim minusem. Zmienne nie są globalne, bo dopiero co zarejestrowane w tym publicu, wiec albo zapomniałeś im nadać wartość, albo nie dałeś całego public'a, więc co my Ci mamy więcej pomóc i odpowiadać, czy to jest poprawne ?
  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#15 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 19.05.2012 18:16

1. już Ci wiele razy ktoś wspominał, ale chyba nie rozumiesz jak się sprawdza do jakiej drużyny należy gracz. używasz do tego funkcji get_user_team, która zwraca ID teamu w jakim znajduje się gracz. Następnie nie masz porównywać tego z get_user_team użytym na innym graczu, ale z jakimś numerem, oznaczającym konkretną drużynę, patrz dokumentacja funkcji.

2. Jak już koledzy wspomnieli, brakuje get_players w tym co napisałeś. Może wspomnieli o tym zbyt ofensywnie, ale Ty również zbyt ofensywnie odpowiedziałeś. Nikt nie czyta w Twoich myślach ani nie ma dostępu do Twojego komputera, więc nie wiemy czy nie wstawiłeś tego celowo, czy zapomniałeś umieścić w kodzie, więc odpowiadaj na przyszłość w normalny sposób.

3. Radzę zacząć od jakichś prostszych rzeczy, przyziemnych podstaw, bo widzę że nie potrafisz zrozumieć czasem kawałka kodu przez kogoś tu zamieszczonego i dalej robisz po swojemu, bo nie wiesz o co chodzi z tym. Porywasz się trochę motyką na słońce (jak wielu zresztą początkujących), a to nie jest dobry sposób nauczenia się pisania pluginów.
  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#16 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 21.05.2012 17:54

ogieR- sam się ogar
A wszystkim dziękuję za pomoc. Please close.
  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#17 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 21.05.2012 17:59

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych