Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Stan zachowawczy przedmiotów

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Lost

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:80
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 08.05.2012 19:35

Załóżmy, że klasa X ma granata. Item Y to granat.


Klasa X ma item Y, czyli razem jednego granata. Wyrzuca item Y, czyli pozbywa się itemu (/drop).

a. Jeżeli klasa miała granata niezużytego, to granat po wyrzuceniu itemu powinien zostać. (bo granat zostający pochodzi wówczas od klasy)
b. Jeżeli klasa miała zaś granata wykorzystanego, to granat po wyrzuceniu itemu powinien nieistnieć(bo granat pochodzi wówczas od itemu + klasy (wyrzuciła dostepnego razem granata))

U góry mamy dwie sytuacje. Nie mam pojęcia jak rozpisać ten warunek, proszę gorąco o pomoc.

Jeżeli ktoś by to rozgryzł, rozwiązałoby to wiele innych podobnych warunków.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych