Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] public player_TakeDamage (kanapka) - no reason, where error ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 08.05.2012 08:00

~ Witam. Akurat tego publica na razie nie miałem okazji sprawdzać, ale na moje oko wszystko powinno działać, dodaje sobie perk z cod'a do db_mod'a od Hleb'a - nie działa, hmm.. Zaklamrowałem wszystkie inne w tym publicu ify i zadziałało. Odblokowałem if'y, ale dałem ten kod na brak obrażeń od upadku na góry z myślą, że jak coś źle to to 1 jest dobrze to powinno TO zadziałać - znów nic ; o Sprawdzałem kod z tego publica kilka razy, 0 errorów, 0 logów. Ma ktoś pomysł dlaczego to nie działa, albo jakaś wskazówkę ?

Spoiler w sma:
Spoiler


Bardziej przejrzyste na wklejce :
http://wklej.to/Y4NuW

Pozdrawiam i jeśli ktoś mi zwróci uwagę co do błędów to byłbym bardzo wdzięczny :)

Użytkownik ogieR- edytował ten post 08.05.2012 08:02

  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 08.05.2012 08:33

Spoiler



w 8 linijce tego kodu kończyłeś go returnem bez z\żadnego ifa czy Take Damage wykonywał się tylko do niej. Sprawdz spoiler czy tak zadziała.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#3 ogieR8

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 08.05.2012 09:12

Niestety nie działa, potem to zauważyłem i usunąłem to, pojawiły się error logi w końcu ; o

2 dni temu 1kb error logów - ok,
wczoraj 1.3kb
A dziś 29 ; o

Zaspamowało mi głównie tym :

L 05/08/2012 - 10:11:02: Invalid player id 0
L 05/08/2012 - 10:11:02: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "db_impressive.amxx")
L 05/08/2012 - 10:11:02: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
L 05/08/2012 - 10:11:02: [AMXX] [0] db_impressive.sma::player_TakeDamage (line 10736)


A jest to ta, druga linijka. Ja błędu nie widzę ; /

new iClip, iAmmo;
new weapon = get_user_weapon(attacker, iClip, iAmmo);

  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 08.05.2012 09:32

napisz co ma ten public robić i kiedy.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#5 ogieR8

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 08.05.2012 09:53

No public do wpływania na obrażenia.

http://amxx.pl/topic...e-na-obrazenia/

Próbowałem te get_user_weapon zamienić na takie z poradnika bez zmiennych na ammo w plecaku/magazynku :

Uwaga:
Broń z jakiej zadane zostały obrażenia (przy podłączony idattacker) to:
- w przypadku idinflictor==idattacker
new bron = get_user_weapon(idattacker);
- w przypadku idinflictor!=idattacker
new bron = CSW_HEGRENADE;


Ale dalej to samo. Dalej widzi błąd jakiś w get_user_weapon : /

Dodatkowo mam takie errory i nie wiem przez co i z czego się wzięły

L 05/08/2012 - 10:52:27: Invalid player id 94

L 05/08/2012 - 10:52:27: Invalid player id 0


Ech. A co do tego publica to jak widać, mam kilka klas co wpływają na obrażenia, np taki Monk ma 0.4*obrażenia (o 60% mniejsze obrazenia) i inne takie, wręcz nie powinno być błędów ; /

Co do tego Invalid player id 94 - specjalnie uruchomiłem teraz szukajke w Notepad++ i nic z tym ID nie mam oprócz tabeli EXP'a.

Użytkownik ogieR- edytował ten post 08.05.2012 09:54

  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#6 ogieR8

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 10.05.2012 12:24

Refresh, umie ktoś zlokalizować błąd i dać mi radę jak go naprawić ?
  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#7 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.05.2012 13:25

przepisywałem na szybko, nie wiem czy będzie działać, ale chociaż tak jest przejrzyściej i może będzie śmigać.

public Ham_PlayerTakeDamage( iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage, iBits )

{

    if( is_user_connected( iVictim ) )

    {

        if( iBits & DMG_FALL )

        {

            if( perk_nanobuty[ iVictim ] > 0 )

            {

                return HAM_SUPERCEDE;

            }

        }

        

        if( is_user_connected( iAttacker ) )

        {

            else if( iBits & DMG_BULLET )

            {

                static iWeapon;

                iWeapon = get_user_weapon( iAttacker, _, _ );

                

                if( haswhpnnmg[ iAttacker ]

                && has_minigun[ iAttacker ] )

                {

                    fDamage *= get_pcvar_float( DMGMG );

                    

                }

                

                if( iWeapon == CSW_M249 )

                {    

                    if( player_class[ iAttacker ] == Kamikadze )

                    {

                        fDamage += 7.0;

                        

                    }

                }

                

                if( player_class[ iAttacker ] == Monk )

                {

                    fDamage *= 0.4;

                    

                }

                

                if( iWeapon == CSW_KNIFE )

                {

                    if( player_class[ iAttacker ] == Topaz )

                    {

                        static iButton;

                        iButton = pev( iAttacker, pev_button );

                        

                        if( iButton & IN_ATTACK )

                        {

                            fDamage = 25.0;

                            

                        }

                        else if( iButton & IN_ATTACK2 )

                        {

                            fDamage = 80.0;

                            

                        }

                    }

                }

                

                if( iWeapon == CSW_MP5NAVY )

                {

                    if( player_class[ iAttacker ] == Ber )

                    {

                        if( limit_ber[ iAttacker ][ 0 ] == 1

                        && fDamage > 1.0 )

                        {

                            fDamage = 99.0;

                            limit_ber[ iAttacker ][ 0 ] = 2;

                            

                        }

                        else

                        {

                            fDamage *= 1.3;

                            

                        }

                    }

                }

                

                if( perk_dmg_with_back[ iAttacker ] > 0.0 )

                {

                    if( UTIL_In_FOV( iAttacker, iVictim )

                    && !UTIL_In_FOV( iVictim, iAttacker ) )

                    {

                        fDamage *= perk_dmg_with_back[ iAttacker ];

                        

                    }

                }

                

                SetHamParamFloat( 4, fDamage );

                

                return HAM_IGNORED;

            }

        }

    }

}

Użytkownik emu edytował ten post 10.05.2012 13:25

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#8 ogieR8

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 11.05.2012 12:34

Nie wiem co podziałało, ale jesteś wielki = d Łap plusa, możliwe że to przez to
static iWeapon;
iWeapon=get_user_weapon(iAttacker, _, _);



Ale tak na prawdę nie mam pojęcia. Do zamknięcia

Użytkownik ogieR- edytował ten post 11.05.2012 12:35

  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#9 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 11.05.2012 15:40

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych