Spoiler w sma:
Bardziej przejrzyste na wklejce :
http://wklej.to/Y4NuW
Pozdrawiam i jeśli ktoś mi zwróci uwagę co do błędów to byłbym bardzo wdzięczny
Użytkownik ogieR- edytował ten post 08.05.2012 08:02
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 08.05.2012 08:00
Użytkownik ogieR- edytował ten post 08.05.2012 08:02
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
Napisano 08.05.2012 08:33
Napisano 08.05.2012 09:12
L 05/08/2012 - 10:11:02: Invalid player id 0
L 05/08/2012 - 10:11:02: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "db_impressive.amxx")
L 05/08/2012 - 10:11:02: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
L 05/08/2012 - 10:11:02: [AMXX] [0] db_impressive.sma::player_TakeDamage (line 10736)
new iClip, iAmmo;
new weapon = get_user_weapon(attacker, iClip, iAmmo);
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
Napisano 08.05.2012 09:32
Napisano 08.05.2012 09:53
Uwaga:
Broń z jakiej zadane zostały obrażenia (przy podłączony idattacker) to:
- w przypadku idinflictor==idattacker
new bron = get_user_weapon(idattacker);
- w przypadku idinflictor!=idattacker
new bron = CSW_HEGRENADE;
L 05/08/2012 - 10:52:27: Invalid player id 94
L 05/08/2012 - 10:52:27: Invalid player id 0
Użytkownik ogieR- edytował ten post 08.05.2012 09:54
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
Napisano 10.05.2012 12:24
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
Napisano 10.05.2012 13:25
public Ham_PlayerTakeDamage( iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage, iBits ) { if( is_user_connected( iVictim ) ) { if( iBits & DMG_FALL ) { if( perk_nanobuty[ iVictim ] > 0 ) { return HAM_SUPERCEDE; } } if( is_user_connected( iAttacker ) ) { else if( iBits & DMG_BULLET ) { static iWeapon; iWeapon = get_user_weapon( iAttacker, _, _ ); if( haswhpnnmg[ iAttacker ] && has_minigun[ iAttacker ] ) { fDamage *= get_pcvar_float( DMGMG ); } if( iWeapon == CSW_M249 ) { if( player_class[ iAttacker ] == Kamikadze ) { fDamage += 7.0; } } if( player_class[ iAttacker ] == Monk ) { fDamage *= 0.4; } if( iWeapon == CSW_KNIFE ) { if( player_class[ iAttacker ] == Topaz ) { static iButton; iButton = pev( iAttacker, pev_button ); if( iButton & IN_ATTACK ) { fDamage = 25.0; } else if( iButton & IN_ATTACK2 ) { fDamage = 80.0; } } } if( iWeapon == CSW_MP5NAVY ) { if( player_class[ iAttacker ] == Ber ) { if( limit_ber[ iAttacker ][ 0 ] == 1 && fDamage > 1.0 ) { fDamage = 99.0; limit_ber[ iAttacker ][ 0 ] = 2; } else { fDamage *= 1.3; } } } if( perk_dmg_with_back[ iAttacker ] > 0.0 ) { if( UTIL_In_FOV( iAttacker, iVictim ) && !UTIL_In_FOV( iVictim, iAttacker ) ) { fDamage *= perk_dmg_with_back[ iAttacker ]; } } SetHamParamFloat( 4, fDamage ); return HAM_IGNORED; } } } }
Użytkownik emu edytował ten post 10.05.2012 13:25
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
Napisano 11.05.2012 12:34
static iWeapon;
iWeapon=get_user_weapon(iAttacker, _, _);
Użytkownik ogieR- edytował ten post 11.05.2012 12:35
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
Napisano 11.05.2012 15:40
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych