Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Blokowanie rakiet na mapie.

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Juniorag

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Rumia
Offline

Napisano 06.05.2012 08:47

Witam, czy jest możliwość zablokowania rakiet i min na wybranych mapach (by nie było można ich używać)?
Sądzę, że nie muszę więcej pisać;d chyba każdy wie o co chodzi

Dzięki i pozdrawiam, Juniorag
  • +
  • -
  • 0

#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 06.05.2012 09:51

@up - To jest programowanie - da się wszystko (tylko nie wszystko musi działąć)


@Topicdo plugin_cfg dodaj


new nazwamapy[33];
	get_mapname(nazwamapy,32)
	for(new i = 0;i&--#60;sizeof mapy;i++)
	{
		
		if(equal(nazwamapy,mapy[i]))
			moze_uzyc = false;
	}

dodaj zmienną logiczną i tablicę z mapami przed plugin_init()

new const mapy [][] = {"de_dust2","inne_mapy"}
new bool:moze_uzyc;

i w emitsound dodaj żeby było tak

public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch )
{
	if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav"))
	{
		if(moze_uzyc)
		{
			UzyjPrzedmiotu(id);
			return FMRES_SUPERCEDE;
		}
	}
	
	return FMRES_IGNORED;
}

Użytkownik CheQ edytował ten post 06.05.2012 09:58

  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#3 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 06.05.2012 11:48

new nazwamapy[33];
        get_mapname(nazwamapy,32)
        for(new i = 0;i&--#60;sizeof mapy;i++)
        {

                if(equal(nazwamapy,mapy[i]))
                        moze_uzyc = false;
        }
na to:
new nazwamapy[33];
        get_mapname(nazwamapy,32)
        for(new i = 0;i<sizeof mapy;i++)
        {

                if(equal(nazwamapy,mapy[i]))
                        moze_uzyc = false;
        }

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#4 Juniorag

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Rumia
Offline

Napisano 06.05.2012 11:57

dało radę skompilować :)
Wgram mapki i dam znać :)
  • +
  • -
  • 0

#5 Juniorag

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Rumia
Offline

Napisano 07.05.2012 15:25

Blokuje mi rakiety na wszystkich mapach


Tutaj SMA
Załączony plik  QTM_CodMod.sma   90,92 KB  22 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych