zobacze jak znajde chwilke to dodam

dodane

dodałem ci też limit statystyk ponieważ masz statystytke armo i musisz sam ustawic all
a wszystko zmieniasz w sma
cod
public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new armor[60];
new szybkosc[60];
new tytul[25];
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i\y/\r100 \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i\y/\r200 \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i\y/\r200 \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i\y/\r200 \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
format(armor, charsmax(armor), "Armor: \r%i\y/\r200 \y[Zwiekszasz armor] ",player_armor[id]);
format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r%d \y(Ile pkt dodac do statow)", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]);
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu, armor);
menu_addblank(menu, 0);
menu_additem(menu, szybkosc);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
menu_display(id, menu);
}
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;
new ilosc;
if(co_ile[szybkosc_rozdania[id]] == -1)
ilosc = punkty_gracza[id];
else ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]
switch(item) {
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id] < 100) {
if(ilosc > 100 - inteligencja_gracza[id])
ilosc = 100 - inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id] < 200) {
if(ilosc > 200 - zdrowie_gracza[id])
ilosc = 200 - zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < 200) {
if(ilosc > 200 - wytrzymalosc_gracza[id])
ilosc = 200 - wytrzymalosc_gracza[id];
wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id] < 200) {
if(ilosc > 200 - kondycja_gracza[id])
ilosc = 200 - kondycja_gracza[id];
kondycja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
case 4:
{
if(player_armor[id] < 200) {
if(ilosc > 200 - player_armor[id])
ilosc = 200 - player_armor[id];
player_armor[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom armoru osiagniety");
}
case 5: {
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
}
if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}