Problem z kompilacja silnika Cod po dodani...
LionHeart
04.05.2012
Witam. Dziś chciałem sobie dodać nowa statystykę z tego właśnie tematu :
http://amxx.pl/topic...or/page__st__20
lecz coś mi nie wychodzi a robię tak samo jak jest w poradniku.
Wywala mi następujące błędy przy kompilacji:
Pomoże mi z tym ktoś ?
Mój silnik w załączniku.
http://amxx.pl/topic...or/page__st__20
lecz coś mi nie wychodzi a robię tak samo jak jest w poradniku.
Wywala mi następujące błędy przy kompilacji:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team QTM_CodMod.sma(73) : error 020: invalid symbol name "" QTM_CodMod.sma(473) : error 017: undefined symbol "player_armor" QTM_CodMod.sma(473) : warning 215: expression has no effect QTM_CodMod.sma(473) : error 001: expected token: ";", but found "]" QTM_CodMod.sma(473) : error 029: invalid expression, assumed zero QTM_CodMod.sma(473) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 5 Errors.
Pomoże mi z tym ktoś ?
Mój silnik w załączniku.
Attached Files
LionHeart
13.06.2012
Dzięki bardzo działa ;d
Mógłbym cie jeszcze prosić o dodanie 2 slotów na perk oraz szybsze rozdawanie statystyk ?
tzn zęby po kliknięciu 5 rozdawać po 10, po ponownym kliknięciu 5 rozdawać po 100 , i po trzecim kliknięciu była opcja dodaj wszystko ?
Mógłbym cie jeszcze prosić o dodanie 2 slotów na perk oraz szybsze rozdawanie statystyk ?
tzn zęby po kliknięciu 5 rozdawać po 10, po ponownym kliknięciu 5 rozdawać po 100 , i po trzecim kliknięciu była opcja dodaj wszystko ?
Flk 13.06.2012
zobacze jak znajde chwilke to dodam
dodane
dodałem ci też limit statystyk ponieważ masz statystytke armo i musisz sam ustawic all
a wszystko zmieniasz w sma cod
dodane
dodałem ci też limit statystyk ponieważ masz statystytke armo i musisz sam ustawic all
a wszystko zmieniasz w sma cod
public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new armor[60];
new szybkosc[60];
new tytul[25];
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i\y/\r100 \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i\y/\r200 \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i\y/\r200 \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i\y/\r200 \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
format(armor, charsmax(armor), "Armor: \r%i\y/\r200 \y[Zwiekszasz armor] ",player_armor[id]);
format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r%d \y(Ile pkt dodac do statow)", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]);
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu, armor);
menu_addblank(menu, 0);
menu_additem(menu, szybkosc);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
menu_display(id, menu);
}
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;
new ilosc;
if(co_ile[szybkosc_rozdania[id]] == -1)
ilosc = punkty_gracza[id];
else ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]
switch(item) {
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id] < 100) {
if(ilosc > 100 - inteligencja_gracza[id])
ilosc = 100 - inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id] < 200) {
if(ilosc > 200 - zdrowie_gracza[id])
ilosc = 200 - zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < 200) {
if(ilosc > 200 - wytrzymalosc_gracza[id])
ilosc = 200 - wytrzymalosc_gracza[id];
wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id] < 200) {
if(ilosc > 200 - kondycja_gracza[id])
ilosc = 200 - kondycja_gracza[id];
kondycja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
case 4:
{
if(player_armor[id] < 200) {
if(ilosc > 200 - player_armor[id])
ilosc = 200 - player_armor[id];
player_armor[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom armoru osiagniety");
}
case 5: {
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
}
if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Attached Files
LionHeart
13.06.2012
dzięki działa ;] Plusik za dobrą robotę leci
Lecz teraz potrzebuje stystemu monet i sklepiku za monety gdzie można kupić perk 1 oraz perk 2 ;/
Lecz teraz potrzebuje stystemu monet i sklepiku za monety gdzie można kupić perk 1 oraz perk 2 ;/
Ojciec Dyrektor
15.06.2012
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
Mody > Call of Duty Mod > Problemy
do
Scripting AMXX > Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją
Ten temat został przeniesiony z forum
Mody > Call of Duty Mod > Problemy
do
Scripting AMXX > Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją