Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zrobić, aby menu się włączało po rzuceniu smoke'a


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 04.05.2012 13:15

Witam mój problem jest następujący. Nie wiem co trzeba zrobić, aby jak smoke buchnie ( pojawi się [szary] dym ) to się otwiera menu. Z góry dzięki.
  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#2 Maxiores

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:89
  • GG:
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.05.2012 15:25

O jakie menu Ci chodzi konkretnie?
  • +
  • -
  • 0

#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 04.05.2012 15:56

Tutaj masz 2 metody wzięte z Teleport Smoke Grenade, które możesz wykorzystać:
/* Check the explode of Smoke Grenade base on{
*
* AMX Mod X
* Teleport Smoke Grenade
*
* (c) Copyright 2006 by VEN
*
* This file is provided as is (no warranties)
*
* DESCRIPTION
* Plugin changes the smoke grenade to teleport grenade with a bit of smoke.
* Usage: drop the grenade, you will be teleported to the spot of explosion.
* Try to crouch if the height of the spot are small for uncrouched player.
*
* CREDITS
* Dread Pirate - idea
*///}

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN_NAME "Check the explode of Smoke Grenade based on Teleport Smoke Grenade"
#define PLUGIN_VERSION "0.1"
#define PLUGIN_AUTHOR "VEN"

// do not edit
new const g_sound_explosion[] = "weapons/sg_explode.wav"
new const g_classname_grenade[] = "grenade"
new g_eventid_createsmoke

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)

register_forward(FM_EmitSound, "forward_emitsound")
register_forward(FM_PlaybackEvent, "forward_playbackevent")

// we do not precaching, but retrieving the indexes
g_eventid_createsmoke = engfunc(EngFunc_PrecacheEvent, 1, "events/createsmoke.sc")
}

public forward_emitsound(ent, channel, const sound[]) {
if (!equal(sound, g_sound_explosion) || !is_grenade(ent))
return FMRES_IGNORED

// Smoke Grenade emituje dziek wybuchu

return FMRES_IGNORED
}

public forward_playbackevent(flags, invoker, eventindex) {
// we do not need a large amount of smoke
if (eventindex == g_eventid_createsmoke){
// Smoke Grenade wydobywa dym
}

return FMRES_IGNORED
}

bool:is_grenade(ent) {
if (!pev_valid(ent))
return false

static classname[sizeof g_classname_grenade + 1]
pev(ent, pev_classname, classname, sizeof g_classname_grenade)
if (equal(classname, g_classname_grenade))
return true

return false
}
Na podstawie zdarzeń z pluginu Teleport Smoke grenade, nie sprawdzałem, nie gwarantuję poprawności.

edit. Przetłumaczyłem post na polski, kiedy tylko zorientowałem się, że to nie dział multilingual :o

Użytkownik benio101 edytował ten post 04.05.2012 16:02


#4 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 04.05.2012 17:10

chodzi mi oto że jak smok ( że tak powiem wybuchnie ) to się otwiera menu wyboru klas ( nie chodzi mi o menu klas tylko daje ci przykład )
  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#5 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 04.05.2012 17:12

Ja Ci dałem informację, jak wykryć to, kiedy smok wybucha, wykorzystaj to, by otworzyć "menu wyboru klas" cokolwiek mamy pod tym rozumieć bez kodu SMA.

#6 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.05.2012 19:32

public forward_emitsound(ent, channel, const sound[]) {

		 if (!equal(sound, g_sound_explosion) || !is_grenade(ent))

				  return FMRES_IGNORED



		 new id = pev( ent, pev_owner );

		 twoje_menu( id );



		 return FMRES_IGNORED

}

Użytkownik emu edytował ten post 04.05.2012 19:32

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych