Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
1 odpowiedź w tym temacie
#2
Napisano 04.05.2012 20:35
Fart Strzelca :
Platynowe
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new wartosc_perku[33]; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin("Fart Strzelca", "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk("Fart Strzelca", "Masz 1/3 szans na natychmiastowe zabicie z USP/GLOCK18", 6, 12); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage") } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { wartosc_perku[id] = wartosc; ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) != 1) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & DMG_BULLET)) return HAM_IGNORED; new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon != CSW_USP && weapon != CSW_GLOCK18) return HAM_IGNORED; SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this))) return HAM_IGNORED; }
Platynowe
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <codmod> new const perk_name[] = "Platynowe Naboje"; new const perk_desc[] = "Zadajesz 30 obrazen wiecej"; new bool:ma_perk[33]; new wartosc_perku[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 25, 32); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { ma_perk[id] = true; wartosc_perku[id] = wartosc; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(ma_perk[idattacker]) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Użytkownik Goliath edytował ten post 04.05.2012 20:45
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
|
CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Problem z niewidzialnościąNapisany przez wojtu1, 16.05.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych