Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pobranie ID gracza, który jest w naszym zasięgu wzrokuCzyli id gracza, którego widzimy na ekranie (bez najeżdżania celownikiem na niego)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 02.05.2012 16:10

Tak jak w temacie. Jak pobrać ID gracza, który jest w naszym zasięgu wzroku ?
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#2 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Online

Napisano 02.05.2012 19:39

chodzi ci o tego, na ktorego patrzysz ? celownikiem ?
  • +
  • -
  • 0

#3 radim

    Godlike

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 02.05.2012 20:29

Pobranie ID gracza, który jest w naszym zasięgu wzroku


Czyli id gracza, którego widzimy na ekranie (bez najeżdżania celownikiem na niego)
Napisany przez radim, dziś, 16:10

Opis tematu.
  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#4 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Online

Napisano 02.05.2012 20:35

w prethinku, zaokrąglic indexy wszystkich i tylko dodac warunek, czy nie sa za scianą :>
  • +
  • -
  • 1

#5 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.05.2012 20:50

is_visible && is_in_viewcone
  • +
  • -
  • 3

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 02.05.2012 22:00

Używałem kąta i odległości do regulowanego viewcone`a , coś jak to

Jeśli chodzi Ci o coś podobnego to mogę podesłać tego liba.
  • +
  • -
  • 2

#7 radim

    Godlike

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 03.05.2012 08:20

R3X tak, dokładnie. Jeśli możesz to podeślij tego liba ;d
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 03.05.2012 10:21

Tu jest lib i jego .inc, zaraz dorzucę przykładowy plugin pokazujący jak to wykorzystać

Edit.
uaktualizowałem załączniki


targetController linia 114

if(B < 0 || A > 25.0) continue;
B pilnuje, żeby nie celować do tyłu, a A to zakres tolerancji (odległość celu od celownika)

A powinno być podawane w natywie, ale nie miałem nigdy tego publikować to nie budowałem porządnego API ;P


public filterPlayers(id, ent)
{
	return is_user_alive(ent);
}

Funkcja filtrująca ma zwracać wartość różną od zera jeśli byt `ent` może być celem akcji. W tym przypadku każdy żywy gracz. Można dodać warunek drużyn i będzie można celować tylko we wrogów.

R3X (03.05.2012 10:44):
Jakby co to nowy Target Controller.zip zawiera poprawioną wersję

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4

#9 radim

    Godlike

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 03.05.2012 11:07

Dziękuję bardzo. Na razie nie zamykajcie tematu, bo w razie problemu napiszę ;D
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych