public los_boss_tt(){
new players[32], num, name[32]
get_players(players, num);
new rand = random_num(1,num)
if(cs_get_user_team(rand) == CS_TEAM_T && is_user_alive(rand)){
ColorChat(rand, RED, "Jestes Bossem");
boss[rand] = true
g_id_bossa = rand
get_user_name(rand, name, 31)
tutorMake(0, TUTOR_RED, 20.0, "[Zabawa] Boss wybrany!^n^n%s jest od teraz bossem!", name)
cmd_box(0)
strip_user_weapons(rand)
give_item(rand, "weapon_knife")
set_user_health(rand, 5000)
set_user_rendering(rand, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 35)
entity_set_int(rand, EV_INT_skin, 11)
set_user_maxspeed(rand, 550.0)
}
else
{
set_task(0.1, "los_boss_tt", _, _, _, "a", 1)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
// i wywołuję go w sposób następujący (taskiem )
set_task(5.0, "los_boss_tt", _, _, _, "a", 1)
i czasami działa, lecz czasami przerywa losowanie z niewiadomych przyczyn i chciałbym poznać te przyczyny
znaczy raz dałem że przy ponownym losowaniu daje info i je wywala, lecz losuje ponownie a raz nie losuje, czasami też przy pierwszym wywołaniu funkcji ona "zawiesza" się