Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Brak resetowania zmiennej w RoundStart.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 30.04.2012 15:37

~ Witam. Tym razem inny problem, stworzyłem latając po mapach z współrzędnymi funkcję, które teleportuje według mapy na losowego BS'a raz na rundę, kiedy 'przeladuje się C4' (CSW_C4 && IN_RELOAD). Hmm, spoko. Działa, ale.. nie chce mi zresetować tej zmiennej w nowej rundzie, efekt ? Teleportujemy sie raz w 1 rundzie, w 2,3,8... już nie.

Oto fragmenty z tą zmienną :

Spoiler


Nie mam pojęcia, może jakiś błędny kod przed zerowaniem w nowej rundzie ? Jakas niezgodność, lub coś co zatrzymuje plugin ? ; / Proszę o pomoc i wyjaśnienie problemu, pozdrawiam ! :)

PS: Tak wiem, że limit_kamikadze przyjmuje 2 parametry, 2 nie sprawdzałem czy zeruję jeszcze.. Ale pewnie jak [0] nie, to [1] też nie. // tak, tez nie zeruje.

+ też dorzucam jedno pytanie, jest to w funkcji, w której po naładowaniu noża możemy coś dodać, a oto kod :

case Kamikadze: {
new kamikadze_licznik[33];
kamikadze_licznik[id]++
if(kamikadze_licznik[id] == 3) {
fm_give_item(id, "weapon_m249")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
}
if(kamikadze_licznik[id] > 3) {
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
}
}


Dlaczego to nie działa ? ; / Wiem, że w ten sposób nie wyzeruję w nowej rundzie tej zmiennej, ale zrobiłem to na szybciora dla sprawdzenia i nie działa w ogóle. A ładowałem parokrotnie.

Nie mogę już edytować. Sprawdziłem inne zmienne i nic mi się nie chce resetować i w ogóle, dosłownie 'roundstart = no reason', problem podobny jak tu, lecz nie umiem znaleźć rozwiązania : http://amxx.pl/topic...__fromsearch__1

if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i)) {
w RoundStart załatwił sprawę : O

Zostało jeszcze tylko to :

+ też dorzucam jedno pytanie, jest to w funkcji, w której po naładowaniu noża możemy coś dodać, a oto kod :

case Kamikadze: {
new kamikadze_licznik[33];
kamikadze_licznik[id]++
if(kamikadze_licznik[id] == 3) {
fm_give_item(id, "weapon_m249")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
}
if(kamikadze_licznik[id] > 3) {
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
}
}

Dlaczego to nie działa ? ; / Wiem, że w ten sposób nie wyzeruję w nowej rundzie tej zmiennej, ale zrobiłem to na szybciora dla sprawdzenia i nie działa w ogóle. A ładowałem parokrotnie.


Użytkownik ogieR- edytował ten post 30.04.2012 15:10

  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych