Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
~ Witam. Tym razem inny problem, stworzyłem latając po mapach z współrzędnymi funkcję, które teleportuje według mapy na losowego BS'a raz na rundę, kiedy 'przeladuje się C4' (CSW_C4 && IN_RELOAD). Hmm, spoko. Działa, ale.. nie chce mi zresetować tej zmiennej w nowej rundzie, efekt ? Teleportujemy sie raz w 1 rundzie, w 2,3,8... już nie.
Oto fragmenty z tą zmienną :
Spoiler
u góry:
new limit_kamikadze[33][2];
Nowa runda:
public RoundStart() { remove_miniguns() static iPlayers[32], iPlayersNum, i get_players(iPlayers, iPlayersNum, "a")
if(get_pcvar_num(oneround)){ for (i = 0; i <= iPlayersNum; ++i){ if(has_minigun[iPlayers[i]]){ has_minigun[iPlayers[i]] = false remowegun(iPlayers[i]) } } } else { for (i = 0; i <= iPlayersNum; ++i){ g_plAction[iPlayers[i]] = false canfire[iPlayers[i]] = false frstCLIP[iPlayers[i]] = true } } for (new i=0; i < 33; i++) { ZapiszMane(i) plus_obrazenia[i] = 0 rune_speed[i] = 0 rune_gravity[i] = 0 rune_damage2x[i] = 0 zatakowany[i] = 0 totemstop[i] = 0 limit_kamikadze[i][0]=0 limit_kamikadze[i][1]=0
Nie mam pojęcia, może jakiś błędny kod przed zerowaniem w nowej rundzie ? Jakas niezgodność, lub coś co zatrzymuje plugin ? ; / Proszę o pomoc i wyjaśnienie problemu, pozdrawiam !
PS: Tak wiem, że limit_kamikadze przyjmuje 2 parametry, 2 nie sprawdzałem czy zeruję jeszcze.. Ale pewnie jak [0] nie, to [1] też nie. // tak, tez nie zeruje.
+ też dorzucam jedno pytanie, jest to w funkcji, w której po naładowaniu noża możemy coś dodać, a oto kod :
Dlaczego to nie działa ? ; / Wiem, że w ten sposób nie wyzeruję w nowej rundzie tej zmiennej, ale zrobiłem to na szybciora dla sprawdzenia i nie działa w ogóle. A ładowałem parokrotnie.
Nie mogę już edytować. Sprawdziłem inne zmienne i nic mi się nie chce resetować i w ogóle, dosłownie 'roundstart = no reason', problem podobny jak tu, lecz nie umiem znaleźć rozwiązania : http://amxx.pl/topic...__fromsearch__1
if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i)) {
w RoundStart załatwił sprawę : O
Zostało jeszcze tylko to :
+ też dorzucam jedno pytanie, jest to w funkcji, w której po naładowaniu noża możemy coś dodać, a oto kod :
Dlaczego to nie działa ? ; / Wiem, że w ten sposób nie wyzeruję w nowej rundzie tej zmiennej, ale zrobiłem to na szybciora dla sprawdzenia i nie działa w ogóle. A ładowałem parokrotnie.
Użytkownik ogieR- edytował ten post 30.04.2012 15:10
0
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !