http://amxx.pl/topic...datkowe-dmgint/
Czy to dopisać na końcu klasy czy między poszczegulnymi linijkami klasy
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 29.04.2012 10:25
#2
Napisano 29.04.2012 15:09
#include<hamsandwich>
Pod includami

#define DMG_BULLET (1<<1)
Pod Up
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
Dopisac do
public plugin_init()
I
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET) //Bron cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Na sam koniec

Użytkownik Sacuro edytował ten post 29.04.2012 15:09

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary/nowy
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
cod stary/nowy
Prośba o PerkNapisany przez Rur23, 25.09.2012 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
cod stary/nowy
Klasy i PerkiNapisany przez neXtMichal, 23.09.2012 ![]() |
|
|
||
![]() |
cod stary/nowy
[ROZWIĄZANE] Prośba o klasęNapisany przez SHS AGIR, 17.09.2012 ![]() |
|
|
||
![]() |
cod stary/nowy
Przerobienie pluginuNapisany przez SHS AGIR, 17.09.2012 ![]() |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych