Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
cod stary/nowy

Dodanie 10+inta

cod stary/nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 seba1881

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Lokalizacja:dom
Offline

Napisano 29.04.2012 10:25

http://amxx.pl/topic...datkowe-dmgint/


Czy to dopisać na końcu klasy czy między poszczegulnymi linijkami klasy
  • +
  • -
  • 0

#2 ToJaDevil

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:50
  • GG:
  • Imię:Marek
Offline

Napisano 29.04.2012 15:09


#include<hamsandwich>

Pod includami :>

#define DMG_BULLET (1<<1)

Pod Up

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

Dopisac do

public plugin_init()

I

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(!ma_klase[idattacker])
				return HAM_IGNORED;
			  
		if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)			   //Bron
				cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
			  
		return HAM_IGNORED;
}

Na sam koniec :>

Użytkownik Sacuro edytował ten post 29.04.2012 15:09

  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary/nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych