Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Usuwanie klas na cod-mod


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 seba1881

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:dom
Offline

Napisano 27.04.2012 20:14

Ok wiem jak dodać klasę na cod-moda i czy mogę ją usunąć w taki sam sposób i dać swoje klasy od nowa wszystkie jestem zielony w tym więc wole się zapytać
  • +
  • -
  • 0

#2 Pro-Skill

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:55
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.04.2012 20:38

W pliku plugins-codmod.ini (katalog configs) edytujesz linijki z nazwą klasy.
Aby jakąś wyłączyć dodaj ; przed nazwą. Aby dodać wgraj plik o rozszerzeniu .amxx na serwer a następnie dopisz jego nazwę w plugins-codmod.ini (np admiral.amxx)
  • +
  • -
  • 0

#3 seba1881

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:dom
Offline

Napisano 28.04.2012 11:47

tak wiem jak dodac ale jak usunac
  • +
  • -
  • 0

#4 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 351
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 28.04.2012 11:51

W pliku plugins-codmod.ini
dodajesz
;

przed nazwą klasy np
;codclass_snajper

  • +
  • -
  • 0

#5 V3XTER

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:23
  • Imię:paryk
  • Lokalizacja:rumia
Offline

Napisano 28.04.2012 12:43

Albo usuwasz ją całkowicie z plugins-codmod.ini i z plugins i sprypting.

#6 seba1881

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:dom
Offline

Napisano 28.04.2012 12:43

ok dzięki za pomoc a jeszcze 1 jak zrobie klase tym generatorem to jak zrobić by ta klasa miała np moduł odzrzutowy
  • +
  • -
  • 0

#7 V3XTER

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:23
  • Imię:paryk
  • Lokalizacja:rumia
Offline

Napisano 28.04.2012 12:53

Trzeba dopisać.
Na moduł dopisz do klasy:

public cod_class_skill_used(id)
{
static Float:ostatni_skok[33];
new flags = pev(id, pev_flags);

if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0)
{
ostatni_skok[id] = get_gametime();
new Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
}



#8 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 28.04.2012 13:19

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod XPytania
do
ModyCall of Duty ModPytania


  • +
  • -
  • 0

#9 seba1881

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:dom
Offline

Napisano 28.04.2012 15:46

aha dzięki a macie coś jeszcze takie jak np moduł odrzutowy itp. jestem w tym zielony i dlatego a i to dopisac na końcu klasy
  • +
  • -
  • 0

#10 seba1881

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:dom
Offline

Napisano 28.04.2012 16:53

http://amxx.pl/topic...datkowe-dmgint/

A i między jakie linijki klasy wkleić te kody by to działało
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych