http://amxx.pl/topic...-brak-rozrzutu/
Klasa ma mieć brak rozżutu , x5 razy szybciej strzelać i nieskończoną ilość magazynków, nie amunicji !!! Szybkostrzelnośc można znaleść tu na amxx ale ja nie potrafie dodac tego do klasy sprawdzcie to sma.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Szybostrzelny";
new const opis[] = "Masz 5x wieksza prędkosc ataku na M4'ce";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:g_bMaKlase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "0.1", "MarWit")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","eventCurWeapon", "b")
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
}
public cod_class_enabled(id)
g_bMaKlase[id] = true
public cod_class_disabled(id)
g_bMaKlase[id] = false
public eventCurWeapon(id)
{
if(!g_bMaKlase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
new iWeapon = read_data(2);
new iEnt;
static Float:fSpeedMultiplier = 0.2;
if(iWeapon == CSW_M4A1)
{
iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id)
set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public CurWeapon(id)
{
new clip, ammo
new weapon[32]
new weapon_id = get_user_weapon(id, clip, ammo)
if(weapon_id==CSW_C4 || weapon_id==CSW_HEGRENADE || weapon_id==CSW_SMOKEGRENADE || weapon_id==CSW_FLASHBANG || weapon_id==CSW_KNIFE || !ma_klase[id] || !(is_user_alive(id))) return PLUGIN_CONTINUE
if (clip==0 ) //jezeli chcesz nieskończone magazynki zamiast ammo zmień "clip" na "ammo"
{
get_weaponname(weapon_id, weapon, 31)
engclient_cmd(id, weapon)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public PreThink(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}